Sarion22 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Heisann... Jeg skal ha nytt skjermkort nå, det står mellom to stykker. Sapphire Radeon X800PRO og Gainward GeForce 6800 GT Hvilke av de kommer jeg til å få høyest score med i 3dmark 03 og 01se? Hva er bundlen til Gainward kortet? Hvilke av de bør jeg velge? Takker og bukker for alle svar! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bruk søke funksjonen på forumet og prøv google.com Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 skal du bruke kortet til 3d mark eller spille med det ! ! er bare og lese tester av kortene,da finner du ut selv hva som er best for deg Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg mener at de kortene der er jevngode, men anbefaler deg å vente litt til det kommer tester med nyere drivere og X800Pro mot GT Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 skal du bruke kortet til 3d mark eller spille med det ! ! er bare og lese tester av kortene,da finner du ut selv hva som er best for deg Seff. kjøper jeg det får å spille! Jeg bare lurte på hvem av de jeg kom til å få mest poeng med i 3dmar01se og 3dmark03 jeg... Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg spiller mest CS, far cry, battlefield vietnam, battlefield 1942 også blir det vel endel HL2 og CS 2 når det kommer. Hvis det har noe betydning med hvilke av korta jeg bør velge. Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 3Dmarks er etter hvert blitt mindre relevant å bruke i skjermkort tester pga drivere blir spesielt optimalisert for å yte bedre i dem. Les heller HardOPC sin test, de tester mer på 'spillopplevelsen' og hvordan den føles forskjellig i spill med de forskjellige kortene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 3Dmarks er etter hvert blitt mindre relevant å bruke i skjermkort tester pga drivere blir spesielt optimalisert for å yte bedre i dem. Les heller HardOPC sin test, de tester mer på 'spillopplevelsen' og hvordan den føles forskjellig i spill med de forskjellige kortene. Tuesday, May 4, 2004, testet med betadrivere og refaransekort ! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 I og med at det ikke er testet noe annet en referansekort av 6800GT er det litt vanskelig og vite hva som kommer til og bli best når det kommer i butikken. Uansett har alle kortene beta drivere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå