Juppjupp Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har et Creative Geforce3 Ti200, og kjører Detonator 28.32! Etter dett forsvinner noen våpen i Project IGI! Av og til blinker de og noen ganger er di bare borte!! Hva kan være feil? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 En piratkopiert versjon av spillet kanskje? Da tror jeg nok det kan skje, det skjer hos meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 grunnen er at driverne er for nye faktisk. samme skjedde med meg, da jeg innstallerte gamlere drivere fungerte det fint igjen Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har originalen!! Di blinker selv om jeg har originalen!! Ikke noe skulle tilsi at våpene skulle blinke bare fordi det er en kopi!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg stoler ikke helt på deg når du sier at "ingen ting sier at våpnene skulle blinke selv om en har kopi" eller.no Der tar du feil, har du en piratkopiert-versjon av spillet så kan du enten ikke ha fått med deg hele spillet, eller de som har rippet det har utelatt våpen-grafikk fra spillet. Det siste finner jeg meget usansynelig siden det er stor konkuranse melleom folka som gir ut spillene og de sender bare ""gode"" spill ut på markete. Siden du har orginalen så er det jo bare å sende en mail til support med den orginale cd-key'en din så vil du nok få svar Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Dette er sikkert ikke et igi project software porblem. Det er mer sansynlig en directx, 3dnow, mmx etc feil, eller rett og slett hardware. Lenke til kommentar
Juppjupp Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Alt fungerte fint da jeg hadde ATI-rage 128 kortet i maskinen, men ting begynte å skje når jeg fikk mitt Geforce 3 ti 200 kort!! Eidos kan ikke hjelpe meg, deres support strekker seg utover software fra dem, ikke drivere/hardware etc fra andre!!! Det følger ingen CD_key med Project IGI (I hvertfall ikke som jeg har funnet!!) Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Har hatt samme problemet. Skjermkortdriverene er problemet. Prøv forskjellige versjoner og se. Husker ikke hvilken jeg fikk d til å virke med. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 12:05, Corn skrev:Jeg stoler ikke helt på deg når du sier at "ingen ting sier at våpnene skulle blinke selv om en har kopi" eller.noDer tar du feil, har du en piratkopiert-versjon av spillet så kan du enten ikke ha fått med deg hele spillet, eller de som har rippet det har utelatt våpen-grafikk fra spillet. Det siste finner jeg meget usansynelig siden det er stor konkuranse melleom folka som gir ut spillene og de sender bare ""gode"" spill ut på markete. Sorry, men det du sier nå er helt latterlig. Spillet hadde neppe funka viss han ikke hadde fått med seg hele. Og jeg tror ikke folk som cracker spilla har så mye å vinne på å fjerne våpen modellene. Og som han sier, de BLINKER, de er ikke borte... Lenke til kommentar
Akke Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Garantert driverproblem! Hadde samme feilen på Max Pain. Gubben blinka. (Radeon VE) [ Denne Melding var redigert av: Akke på 2002-04-14 15:58 ] Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Det er riktig som det blir sagt her.. Du må bruke en eldre driver. Hvis jeg ikke husker feil så virker 12.90 driveren. Når det gjelder kopierte spill ser det ut som vi er over den store "rippe" tiden. Nå om dagen brukes stort sett hele iso'er eller img filer. Helt glimrendre da disse kan oppdateres når det kommer patcher:) Klorin ------ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå