Gå til innhold

Våpene blinker i IGI!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

grunnen er at driverne er for nye faktisk.

samme skjedde med meg, da jeg innstallerte gamlere drivere fungerte det fint igjen

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke helt på deg når du sier at "ingen ting sier at våpnene skulle blinke selv om en har kopi" eller.no

Der tar du feil, har du en piratkopiert-versjon av spillet så kan du enten ikke ha fått med deg hele spillet, eller de som har rippet det har utelatt våpen-grafikk fra spillet. Det siste finner jeg meget usansynelig siden det er stor konkuranse melleom folka som gir ut spillene og de sender bare ""gode"" spill ut på markete.

Siden du har orginalen så er det jo bare å sende en mail til support med den orginale cd-key'en din så vil du nok få svar

Lenke til kommentar

Alt fungerte fint da jeg hadde ATI-rage 128 kortet i maskinen, men ting begynte å skje når jeg fikk mitt Geforce 3 ti 200 kort!!

Eidos kan ikke hjelpe meg, deres support strekker seg utover software fra dem, ikke drivere/hardware etc fra andre!!!

Det følger ingen CD_key med Project IGI (I hvertfall ikke som jeg har funnet!!)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-14 12:05, Corn skrev:

Jeg stoler ikke helt på deg når du sier at "ingen ting sier at våpnene skulle blinke selv om en har kopi" eller.no

Der tar du feil, har du en piratkopiert-versjon av spillet så kan du enten ikke ha fått med deg hele spillet, eller de som har rippet det har utelatt våpen-grafikk fra spillet. Det siste finner jeg meget usansynelig siden det er stor konkuranse melleom folka som gir ut spillene og de sender bare ""gode"" spill ut på markete.

Sorry, men det du sier nå er helt latterlig. Spillet hadde neppe funka viss han ikke hadde fått med seg hele. Og jeg tror ikke folk som cracker spilla har så mye å vinne på å fjerne våpen modellene. Og som han sier, de BLINKER, de er ikke borte...

Lenke til kommentar

Det er riktig som det blir sagt her.. Du må bruke en eldre driver. Hvis jeg ikke husker feil så virker 12.90 driveren.

Når det gjelder kopierte spill ser det ut som vi er over den store "rippe" tiden. Nå om dagen brukes stort sett hele iso'er eller img filer. Helt glimrendre da disse kan oppdateres når det kommer patcher:)

Klorin

------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...