mutamata Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 er det noen her som vet om en sang som handler om en av disse delene? likestilling, rettigheter eller ungdomsopprør. hadde vært fint om noen hadde visst det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 vet ikke, kanskje Gata's Parlament? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 er det noen her som vet om en sang som handler om en av disse delene? likestilling, rettigheter eller ungdomsopprør. hadde vært fint om noen hadde visst det Sang om rettigheter, så blir vel slutten på 60-tallet en tidsepoke å titte inn i. Bob Dylan, og Creedence CR, veit eg har slike sanger. Rage against the machine er vel stort sett ingenting anna enn et einaste stort politisk opprop En litt meir useriøs sak : "Beaste Boys - Fight for your right, to party" Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 er det noen her som vet om en sang som handler om en av disse delene? likestilling, rettigheter eller ungdomsopprør. hadde vært fint om noen hadde visst det slik musikk er egentlig ikke min sterke side, men du kan jo sjekke ut noen gamle punk låter der synger de ofte om sånne ting Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Arrested Development - Mr. Wendal Chumbawamba - Homophobia Marva Whitney - I'm tired, I'm tired, I'm tired Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Pearl Jam - Bushleaguer Raised Fist - Killing Revenues Rise Against - Broken English Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 slik musikk er egentlig ikke min sterke side, men du kan jo sjekke ut noen gamle punk låter der synger de ofte om sånne ting Den orginale punk sjangeren var et opprør mot det aller meste egentlig, platebransjen, samfunnet, osv. Sex Pistols... Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 slik musikk er egentlig ikke min sterke side, men du kan jo sjekke ut noen gamle punk låter der synger de ofte om sånne ting Den orginale punk sjangeren var et opprør mot det aller meste egentlig, platebransjen, samfunnet, osv. Sex Pistols... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 slik musikk er egentlig ikke min sterke side, men du kan jo sjekke ut noen gamle punk låter der synger de ofte om sånne ting Den orginale punk sjangeren var et opprør mot det aller meste egentlig, platebransjen, samfunnet, osv. Sex Pistols... men noen nye punk band synge også om det: Amen De har faktisk blitt "hyllet" av en av Sex Pistols medlemene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå