Gå til innhold

Demoted Designs V4 - Tilbakemeldinger :)

Anbefalte innlegg

I USA har man nettopp statuert et eksempel da man dømte en spammailutsender til 7 års fengsel, noe som ifølge VG Nett burde være nok til å miste såpa i golvet et par ganger i dusjen.. :p

Hehe, husker det ^_^

Må være en av de beste setningene som er kommet på trykk på VG-Nett noensinne.

Ontopic:

Uansett hva denne ripperen gjør, så skal det nok alltids være mulig få tak i et navn, og da er det ikke mer som skal til enn å ta en telefon til mamma og pappa og fortelle at sønnen sitter på gutterommet og bryter norsk lov :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 Juni, 2004
Nytt design

Peach Productions har fått seg nytt design. Dette er skrevet selv selv om jeg har fått insperasjon. Håper du liker dette designet. Selv om jeg kommer til å lage flere etterhvert.

Altså, dette er bare latterlig.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg skriver aldri på nynorsk. Bokmål er mye bedre og lettere for andre å forstå..:)

Uansett, om man ringer hans ISP og sier han bruker linja til å laste opp kopirettet materiale, som er en ulovlig ting å gjøre, så kan ISPen være ganske morsom også.. :)

Lenke til kommentar
Hvor fikk du linken fra, Dunestar?

For å svare på spørsmålet:

Jeg så på siggen til Skomaker, klikka på linken til hjemmesida hans,

klikka meg inn på menyvalget "linker", og trykka på linken:

"Noen som lager filmer og legger dem ut på nettet". Så er spørsmålet:

Siden jeg fannt denne sida via Skomaker si side, hvorfor har da ikke

Skomaker sagt noe? Ingen anklager her, men bare lurer. :)

Lenke til kommentar

Hei hei ja... Sorry visste ikke at siden så sånn ut før klette sa det til meg på MSN.. Jeg hadde det tidligere designet, men Fredrik(den skyldige) så han hadde et bra design så jeg lot han få styre... Takker til Klette som gjorde meg oppmerksom og jeg fikk Fredrik til å legge ned siden... Håper ingen er sinte på meg ? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...