Gå til innhold

Demoted Designs V4 - Tilbakemeldinger :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det værste er jo at man bare trenger å se på headeren og det andre han har lagt til for å vite hvor flink han er med design..

Så totalt unødvendig å si...

Poenget var vel bare at ikke bare var det en rip, men en _meget_ dårlig en.

Lenke til kommentar

Jaja, sånn kan det gå... Begynner faktisk å bli en ulei vane dette her.

En ting er iallefall sikkert: Det florerer tydeligvis med rippelystne drittunger på dette forumet, som ødelegger for alle de andre fantastiske menneskene her inne.

Jeg får vel bare slutte å legge ut arbeidene mine på dette forumet, og finne en annen plass å henge, som noen har "tipsa" om tidligere. :/

Vel...

Lenke til kommentar

Som mange vet har jeg ikke verdens beste forhold til rippere, men jeg vil råde deg Pole til å 'ta det rolig' ... jeg opplevde selv å få slengt tilbake frekke kommentarer o.l. så vær forsiktig. Rippere er utrolig utspekulerte, de vet at de ikke havner i fengsel og at sjansene er små for at rippingen vil få konsekvenser.

Jeg anbefaler deg å maile han og si hva du mener om slikt lavmål - ikke nøl med å bruke hersketeknikk, selv om folk på forumet mener at "man kan kopiere noe for å utvikle noe videre osv..." er dette ikke fair, jeg mener selv at det er bullshit å si at man kan kopiere noe for å så utvikle noe selv.

Så send han en mail, og vær like frekk som det rippere er ...

Lenke til kommentar
Jeg får vel bare slutte å legge ut arbeidene mine på dette forumet, og finne en annen plass å henge, som noen har "tipsa" om tidligere. :/

DU er ikkje den som skal flytte deg vekk fra forumet - den skyldige ripperen er.

IMO burde det holde å sei at

"Det er vanvittig patetisk å kopiere andre sitt arbeid, og ta æra for det sjøl. Det er rett og slett å synke så lavt - hinsides min forstand - at det kan umulig vere morro å vere "mannen bak" en rip."

Aner noken kem (forumbruker) det er snakk om?

Lenke til kommentar

Arve: Vi har noen mistenkte, men ingen klare bevis.

EDIT: siggen din: "beskøk" bør vel endres til "besøk" ? :p

EDIT2: Haltan kom før meg...

EDIT3: SirIce: Jeg kommer til å støtte ham, bortsett fra hvis han vil stikke herfra... :p

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

En ting, uansett om man har blitt rippet eller ikke;

Man skal være jævli forsiktig med å kalle personer, dra forhastede konklusjoner (og publisere disse), forhåndsdømme mennesker osv.

Send en mail der du presiserer det du vil, legg med beviser, og ta med at du ikke har noe imot å gå til drastiske tiltak. Noen her må være den første til å gjøre noe.. Man har ikke noe å tape. Man kan ringe serverprovider, foreldre, ISP osv.

Uansett, ikke la aggresjonen ta overhånd når man skriver, da mister man noe av verdigheten og seriøsiteten. Det er nok av mennesker som har saken på sin side, men som taper maske fordi dem begynner å kalle folk, voldelige tendenser osv.

Gjør det formelt og skikkelig :thumbup:

Burde være lett å få tak i navnet på person(ene) bak.

Det med at om dem ikke trekker det, ber om unnskyldning, så kan man kanskje gjøre diverse ting for å få dem til å skjønne litt. Opplevde det samma i dag da jeg skulle hjem fra skolen. Kjørte forbi en ungdomsskole og da stod det 3 9.klassinger og kasta slik singelstein på en gutt som sto i veien. De fikk ikke med meg at jeg kom, og jeg visste pokker ikke at det regna stein der. Traff en del på bilen, taket fikk noen riper. Noen av dem sprang som pokker, andre ble sittende. Tok meg over to timer å vaske bilen og oppsøke diverse institusjoner som så på skadene. Ingen av de elevene har sagt noe til meg, jeg har snakka med rektor og funnet ut hvem det var. De som skulle være barske ble ikke så barske allikevel. Uansett, jeg ser hvordan dem løser dette, han på skadesenteret mente at om jeg ville være skikkelig firkanta så kunne jeg få taksert skaden og lakkert tapet på nytt, noe som for dem tilsvarer en 4-5000 kroner. Kvir meg ikke om dem ikke oppfører seg eller kommer med noe forslag selv. Det "beste" er vel en lakkstift til 100spenn og å få erstatning for tort og svie..

Litt OT, men poenget var at du har saken på din side og har lite å tape på å gjøre noe med det. Det kan bli pinlig eller svi for motparten, noe motparten muligens fortjener om man oppfører seg dumt..

:)

Lenke til kommentar
EDIT3: SirIce: Jeg kommer til å støtte ham, bortsett fra hvis han vil stikke herfra... :p

For min del kommer jeg til å støtte ham fullt ut selv om avgjørelsen hans blir å komme seg til helvette bort herfra - for la oss inse det, det har skjedd store forandringer her på forumet i det siste, og når noe sånt skjer på toppen av det er det jo fullt forståelig.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke han/hun som har rippet denne sida burde bli behandlet som om hun ikke visste bedre, eller noe sånt. Personen skriver jo svart på hvitt at det er hans/hennes verk som er presentert. Da vet jo vedkommende at det er begått en "synd"..

Men la oss nå ikke hoppe over bord av dette. For det første er jo ikke sida hans/hennes av særlig stor betydning, og sjangsene for at noen i det hele tatt dulter innom sida er små.. Vedkommende tar den sikkert ned snart.. :ermm:

Det jeg mener, er at ingen trenger å stikke herfra. Jeg har ikke sett noe liknende her før..

Lenke til kommentar
Det jeg mener, er at ingen trenger å stikke herfra. Jeg har ikke sett noe liknende her før..

Les min post over. :)

Jeg er bare lei av dette, thats it. ;)

Hadde det ikke vært for at BRYNE ( :w00t::w00t::w00t: ) gikk videre i cupen i dag, hadde jeg nok sendt en litt surere mail ja. Men det er nå så.

Lenke til kommentar
Men la oss nå ikke hoppe over bord av dette. For det første er jo ikke sida hans/hennes av særlig stor betydning, og sjangsene for at noen i det hele tatt dulter innom sida er små.. Vedkommende tar den sikkert ned snart.. :ermm:

En forbrytelse er en forbrytelse. Uansett hvor stort besøkstall den har, så er det fremdeles ulovlig. Kopirettinnehaver har lov til å bli sinna osv. Han har også rett til å anmelde personen. Det handler om å statuere et eksempel. Ellers blir det slik at rippere har ingenting å frykte. Om dem blir tatt, så skjer det lissom ingenting.

I USA har man nettopp statuert et eksempel da man dømte en spammailutsender til 7 års fengsel, noe som ifølge VG Nett burde være nok til å miste såpa i golvet et par ganger i dusjen.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...