Gå til innhold

Demoted Designs V4 - Tilbakemeldinger :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det nødvendig å ha display: block; på linkane under "Respected"?

Blir litt feil, IMO, å kunne trykke langt uttafor linken, om du skjønner ;)

Det har jeg ikke lagt merke til før faktisk. Ikke kan jeg se det nå heller, for jeg sitter med bare IE6 atm, og der er det ikke slik. Grunnen til at jeg satt block, var at det ble noe tull med margin og padding om ikke.

Lenke til kommentar
Kan de med tilgang på IE5 nå sjekke hvordan den ser ut? :innocent:

Hvis du er interessert, finner du standalone-versjoner av ie4, ie5 og ie5.5 hos skyzyx.com

De ulike versjonene er pakket som zipfiler, og exe-filene skal visstnok kunne kjøres direkte etter utpakking (uten noen form for installasjon). Har dog ikke testet det selv.

EDIT: Glemte å si at det er en flott side du har laget. :thumbup:

Endret av akilles
Lenke til kommentar

Det har jeg ikke lagt merke til før faktisk. Ikke kan jeg se det nå heller, for jeg sitter med bare IE6 atm, og der er det ikke slik. Grunnen til at jeg satt block, var at det ble noe tull med margin og padding om ikke.

Hmm... :blush: er et opera "problem" :p

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å ta margin/padding-top/bottom på inlineelement, men du bør da kunne ordne mellomrom ved å sette disse egenskapene på li?

Lenke til kommentar

PoleCat: Du klarer ikke komme deg unna rippere, du.

Skikkelig synd. Et åpenbart rip. Tragisk. :(

Peach Productions har fått seg nytt design. Dette er skrevet selv selv om jeg har fått insperasjon. Håper du liker dette designet. Selv om jeg kommer til å lage flere etterhvert.

:mad:

http://www.home.no/peachp/"[/url]]<!-- saved from url=(0023)http://www.demoted.org/ -->

:lol:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
PoleCat: Du klarer ikke komme deg unna rippere, du.

Skikkelig synd. Et åpenbart rip. Tragisk. :(

Beklager å måtte gå veldig off topic her, men:

O M G

Nesten synd på vår kjære ilder, som ikkje kan få ha arbeidet sitt i fred :no:

Edit: dårlig ripper forresten, han har ikkje tatt vekk koden for alternative stilark f. eks... Huff og huff altså..

Peach Productions har fått seg nytt design. Dette er skrevet selv selv om jeg har fått insperasjon. Håper du liker dette designet. Selv om jeg kommer til å lage flere etterhvert.

<LINK href="Demoted Designs-filer/style.css" type=text/css rel=stylesheet>

<LINK title=style1 href="Demoted Designs-filer/style.css" type=text/css rel=stylesheet>

<LINK title=style2 href="Demoted Designs-filer/gray.css" type=text/css rel="alternate stylesheet">

<script src="Demoted Designs-filer/styleswitcher.js" type=text/javascript></SCRIPT>

.... kor finner folket epostadressa til teh ripper? (edit: NEVERMIND :p)

*sende sinnapost*

Endret av arve87
Lenke til kommentar

1. Liten oppfordring: Ikke send sinnamail, ikke bland dere inn. Dette er en sak mellom ripperene, polecat og eventuellt innkoblede autoritære krefter. Dette er IKKE VÅR BISSNISS.

2. Selv om mange sikkert vil si at det ikke er en rip, rent desginmessig, så kan jeg bekrefte at koden er rippet (og modifisert, men tydelig rippet), samt at flere av filene på serveren makkverk-rippen ligger på heter "demoted design filer". Altså, vi har med filkopiering/modifisering/publisering å gjøre.

3. Oppfordring til de bak dette: Dette er et brudd på åndsverksloven, og du/dere kan forfølges rettslig for det. Anbefaler du/dere å ta ned siden så fort som mulig, slette alt kopiert materiale og beklage til Geir Klingsheim (personlig, ikke på et forum).

Et par spørsmål:

Hvor fikk du linken fra, Dunestar?

Poster disse menneskene på dette forumet?

Hvor er Geir?

Takk for oppmerksomheten. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

ÈN ting... LA PoleCat TA SEG AV Å KONTAKTE VEDKOMMENDE...

Vær heller behjelpelig med å ta screenshot og grave frem info til PoleCat og gjør jobben med å få ned sia enklere på den måten...

edit> og HalTan var kjappere enn meg ja...

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...