Gå til innhold

Demoted Designs V4 - Tilbakemeldinger :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte V3 bedre jeg:P litt mere stil. men header bildet ditt... det var litt kjedelig... ellers et fint design kanskje ikke helt samme stil som de 3 andre v1 v2 v3 du har forresten aldri vist oss V1 selv om den også er tøff!

Lenke til kommentar

Meget stilig :love: Oversiktelig og ren. Typografien virker og grei. Likte at jeg kunne resize font på siden og header-bildet viste litt mer av treet når fonten i menyen gjorde at header ble høyere.

Ellers virker siden veldig informativ og "kompakt". Eneste minus var vel portfolio siden, indeksen hvor "web. logo. photo. misc." linkene vises. Virket litt tomt/nakent under de linkene. Kanskje hatt ikoner over de linkene, men det vil kanskje bryte med resten av designet :shrug:

Men ja, ser proft ut :w00t:

Lenke til kommentar
Hihi. Rogbiff: 2.3MB er _litt_ stort for å være et bilde. IE5 er uansett en teit og buggete browser.

Oi, hehe, lagra det fra gamle paint, så det ble så stort, jeg la ikke merke til det.

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar

http://absentvoid.com/hwno/demoted.bmp <== Sorry for BMP, men sitter på skulen og er på forumet for første gang på mange dager - og paint her kan ikkje lagre som .jpg :\ .. strøgler litt med linja heime... Poenget er at her sitter eg med IE5, og sida er ikkje midtstilt, og header er litt føkka....

Ellers bra, men - kommer det nytt headerbilde? PLIS? :p

edit: Ser på porteføljen din, og designet til servetheworld var ganske nais, men veldig, veldig bugga i IE 5.. Og du har - igjen - brukt LILLA! Du graver deg sjøl ned i grøfta vs min påstand no! HIHIHI! Men, har du gitt det til STW, kanskje?

Endret av arve87
Lenke til kommentar
arve: HOWTO midtstille i IE5?

sett text-align: center i body,html - og så setter du text-align: left; i hoved-div'en din :)

ang. fargeskiftet som teh man over her kommenterte, slik er det ikkje her - her funker den som den skal.

Takker. MY HERO! :D

Får se hva det blir til med den headerfeilen, vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal få testet det, har ikke tilgang til maskin med IE5. :(

Header: Jepp, det kommer en ny ja. Må bare finne en jeg er fornøyd med først.

Fargeskiftet er forresten fint her også... Hm. :hmm:

Lenke til kommentar
arve: HOWTO midtstille i IE5?

sett text-align: center i body,html - og så setter du text-align: left; i hoved-div'en din :)

ang. fargeskiftet som teh man over her kommenterte, slik er det ikkje her - her funker den som den skal.

Takker. MY HERO! :D

Får se hva det blir til med den headerfeilen, vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal få testet det, har ikke tilgang til maskin med IE5. :(

Header: Jepp, det kommer en ny ja. Må bare finne en jeg er fornøyd med først.

Fargeskiftet er forresten fint her også... Hm. :hmm:

Akkurat det som satyrium forklarer i sin 'centering' tutorial, men den mannen bytter jo server fortere enn sin egen skygge...

PS: Ingen som merket noe ??

Jeg bruker !!! Firefox 8.0 !!!, synes egentlig det er rart at det skal bli forskjellig her.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...