PoleCat Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tror nok et kjapt brevkurs i engelsk blir det neste for meg. Har fått opp en liten stilvelger der nå, vet ikke om det ble så bra, men den kan vel forsåvidt bare være der, tror ikke det skader noen... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Likte V3 bedre jeg:P litt mere stil. men header bildet ditt... det var litt kjedelig... ellers et fint design kanskje ikke helt samme stil som de 3 andre v1 v2 v3 du har forresten aldri vist oss V1 selv om den også er tøff! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 har forresten aldri vist oss V1 selv om den også er tøff! Da har du ikke vært her lenge nok. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ok det var hvertfall stiligt! men skal header bildet ditt være som det er? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 ok det var hvertfall stiligt! men skal header bildet ditt være som det er? Tviler på det egentlig. Blir vel heller kanskje random. Skal ut å fotografere i helgen, så håper å få med noen "blinkskudd" da. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Meget stilig Oversiktelig og ren. Typografien virker og grei. Likte at jeg kunne resize font på siden og header-bildet viste litt mer av treet når fonten i menyen gjorde at header ble høyere. Ellers virker siden veldig informativ og "kompakt". Eneste minus var vel portfolio siden, indeksen hvor "web. logo. photo. misc." linkene vises. Virket litt tomt/nakent under de linkene. Kanskje hatt ikoner over de linkene, men det vil kanskje bryte med resten av designet Men ja, ser proft ut Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) FuLu: Det ser ikke bare proft ut; det er proft! EDIT: @ satyrium Endret 7. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Siden dere har rettet skrivefeilene til PC i hele tråden, må jeg bryte meg frem og si at det skrives "proft", og ikke "profft". Edit: Det ble såklart én skrivefeil her. Endret 7. juni 2004 av satyrium Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Siden dere har rettet skrivefeilene til PC i hele tråden, må jeg bryte meg frem å si at det skrives "proft", og ikke "profft". ...og si at det skrives... "Å bryte og si" er to verb i infinitiv etter hverandre Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Veldig bra arbeid PC Alt er perfekt bortsett fra at jeg fant en feil i IE 5 (det er jo ikke så veldig farlig, da det er vel bare skolepcer som denne som bruker det enda ?) Feil Endret 8. juni 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hihi. Rogbiff: 2.3MB er _litt_ stort for å være et bilde. IE5 er uansett en teit og buggete browser. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hihi. Rogbiff: 2.3MB er _litt_ stort for å være et bilde. IE5 er uansett en teit og buggete browser. Oi, hehe, lagra det fra gamle paint, så det ble så stort, jeg la ikke merke til det. Endret 8. juni 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) http://absentvoid.com/hwno/demoted.bmp <== Sorry for BMP, men sitter på skulen og er på forumet for første gang på mange dager - og paint her kan ikkje lagre som .jpg :\ .. strøgler litt med linja heime... Poenget er at her sitter eg med IE5, og sida er ikkje midtstilt, og header er litt føkka.... Ellers bra, men - kommer det nytt headerbilde? PLIS? edit: Ser på porteføljen din, og designet til servetheworld var ganske nais, men veldig, veldig bugga i IE 5.. Og du har - igjen - brukt LILLA! Du graver deg sjøl ned i grøfta vs min påstand no! HIHIHI! Men, har du gitt det til STW, kanskje? Endret 8. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 En ting: helt nederst til høyre kan du velge Color: On | Off. Når jeg trykker Off kommer fargene på igjen me en gang jeg trykker på en ny link. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 arve: HOWTO midtstille i IE5? EspenDL: Slik skal det IKKE være. Får se på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 arve: HOWTO midtstille i IE5? sett text-align: center i body,html - og så setter du text-align: left; i hoved-div'en din ang. fargeskiftet som teh man over her kommenterte, slik er det ikkje her - her funker den som den skal. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 arve: HOWTO midtstille i IE5? sett text-align: center i body,html - og så setter du text-align: left; i hoved-div'en din ang. fargeskiftet som teh man over her kommenterte, slik er det ikkje her - her funker den som den skal. Takker. MY HERO! Får se hva det blir til med den headerfeilen, vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal få testet det, har ikke tilgang til maskin med IE5. Header: Jepp, det kommer en ny ja. Må bare finne en jeg er fornøyd med først. Fargeskiftet er forresten fint her også... Hm. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ARGH! @ 2*3MB .bmp! PoleCat: Multiple IE's in Windows Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 arve: HOWTO midtstille i IE5? sett text-align: center i body,html - og så setter du text-align: left; i hoved-div'en din ang. fargeskiftet som teh man over her kommenterte, slik er det ikkje her - her funker den som den skal. Takker. MY HERO! Får se hva det blir til med den headerfeilen, vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal få testet det, har ikke tilgang til maskin med IE5. Header: Jepp, det kommer en ny ja. Må bare finne en jeg er fornøyd med først. Fargeskiftet er forresten fint her også... Hm. Akkurat det som satyrium forklarer i sin 'centering' tutorial, men den mannen bytter jo server fortere enn sin egen skygge... PS: Ingen som merket noe ?? Jeg bruker !!! Firefox 8.0 !!!, synes egentlig det er rart at det skal bli forskjellig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå