<jhs> Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Smurfs Mohaa clan leter etter nye seriøse medlemmer. Du bør helst ha spilt en stund og ha god erfaring med det å spille på nett. Vi er aktive på Cb....Ta kontakt på [email protected] hvis du er interresert... Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hadde vært greit å vite hvilket spill det gjelder.... Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skal ikke mye til for å se forkortelsen MOHAA i både tittel og i selve teksten. M Medal O Of H Honor A Allied A Assault Medal of Honor: Allied Assault er det jeg sitter igjen med. Men er enig at folk kan slutte å bruke alle disse forkortelsene. Er veldig irriterende for folk som ikke kan disse. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jo, MoHAA er Medal of Honor Allied Assault. Kansje jeg blir med (er ikke verdensmester, men jeg kan jo litt). Hva er Cb? Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vil bli med jeg har spilt en ganske så god stund nå , og vært med i de fleste clanene i Mohaa ... men jeg spiller i 1.00 versjon .. gjør det noe? Jeg spiller vanligvis på servere som er bra som f.eks BOW shejla , RDK , RDS , TfF (ok ikke så bra men men ..) og jeg kaller meg RaMBa,,, eh, hva er CB? jeg spiller bare via Gamespy og på servere jeg finner der ...... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 CB = ClanBase - Det er en form for liga. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vil bli med jeg har spilt en ganske så god stund nå , og vært med i de fleste clanene i Mohaa ... men jeg spiller i 1.00 versjon .. gjør det noe? Jeg spiller vanligvis på servere som er bra som f.eks BOW shejla , RDK , RDS , TfF (ok ikke så bra men men ..) og jeg kaller meg RaMBa,,, eh, hva er CB? jeg spiller bare via Gamespy og på servere jeg finner der ...... Tror du bør oppdarere versjonen din gett. På 99% av serverne man finner vil man trenge 1.11. Dessuten, last ned All-Seeing Eye, GameSpy er no dritt. -Warsheep Lenke til kommentar
<jhs> Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Sorry for forkortelsen, men jeg regnet med at de som spilte medal of honour allied assault skjønte fortkortelsen, og det er jo det som er viktigst. Rambstix.: du må ha 1.11 for å være med i smurfs...Det er egentlig ikke så store forskjeller med å spille 1.11 versjonen.... EDIT: Cb = Clanbase er en side hvor klaner i drøssevis av spill kan utforde og spille mot andre klaner, så blir de forskjellige klanene rangert i en tabell hvor de med høyest poengsum ligger på topp - Clanbase Endret 7. juni 2004 av <jhs> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå