Gå til innhold

MMS til 3200 (chess)

Anbefalte innlegg

Får ikke oppsettet til MMS å fungere på telefonen. Har gått inn på chess sine sider og lest, der bestilte jeg "automatisk instilling" av telefonen, og gjorde som jeg fikk beskjed om der (lagret bare de 2-3 meldingene jeg fikk inn)..

Men det funker ikke :mad:

Har også skrudd av telefonen 2 ganger (leste at noen hadde fått det til å funke da)..

Noen som har noen tips til meg?? Begynner å bli lei av å prøve nå :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En liten ting til: koster det å motta mms??  :blush:

Koster ikke noe å motta MMS nei... hadde vært litt idiotisk hvis det kosta noe, men skjønner at du var i tvil :)

Tips: Bruk p_edit.gif knappen neste gang du glemmer å skrive noe istedenfor å lage 2 poster ;)

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Smoker: jeg gjorde jo dette, men det hjelper ikke. Tviler på det funker om jeg gjør det igjen... :(

Ingar: takker, ble litt i tvil når jeg leste en artikkel her for en stund siden... og siden du kan skru av mottak av mms, lurte jeg på om det kostet litt... jaja, så vet jeg det.

yrjan: sikker på at du ikke mener edit-knappen ;) og ikke quote.

Rart hvordan noe blir latterlig når du kan det. Har blitt spurt maange ganger om det koster noe å motta sms, og med litt latter i stemmen svart "neida, gratis det"... Men ble som sagt litt usikker når jeg leste noe her i stad, fant ut at det var bedre å spørre ... (selv om det var litt flaut)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...