tigergutten Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Får ikke oppsettet til MMS å fungere på telefonen. Har gått inn på chess sine sider og lest, der bestilte jeg "automatisk instilling" av telefonen, og gjorde som jeg fikk beskjed om der (lagret bare de 2-3 meldingene jeg fikk inn).. Men det funker ikke Har også skrudd av telefonen 2 ganger (leste at noen hadde fått det til å funke da).. Noen som har noen tips til meg?? Begynner å bli lei av å prøve nå Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 En liten ting til: koster det å motta mms?? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Slett dem igjen og last ned nye innstillinger og slå av og på før du i hele tatt prøver å sende mms..Du sier ikke om du har netcom eller telenor dekning.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 En liten ting til: koster det å motta mms?? Nei. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) En liten ting til: koster det å motta mms?? Koster ikke noe å motta MMS nei... hadde vært litt idiotisk hvis det kosta noe, men skjønner at du var i tvil Tips: Bruk knappen neste gang du glemmer å skrive noe istedenfor å lage 2 poster Endret 6. juni 2004 av yrjan Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Smoker: jeg gjorde jo dette, men det hjelper ikke. Tviler på det funker om jeg gjør det igjen... Ingar: takker, ble litt i tvil når jeg leste en artikkel her for en stund siden... og siden du kan skru av mottak av mms, lurte jeg på om det kostet litt... jaja, så vet jeg det. yrjan: sikker på at du ikke mener edit-knappen og ikke quote. Rart hvordan noe blir latterlig når du kan det. Har blitt spurt maange ganger om det koster noe å motta sms, og med litt latter i stemmen svart "neida, gratis det"... Men ble som sagt litt usikker når jeg leste noe her i stad, fant ut at det var bedre å spørre ... (selv om det var litt flaut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå