Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan finner jeg public ip`n til andre brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbup: det er ikke meg som skal miste internett og det er barnslig av drive å krangle med deg på forumet du får ta konsevnesr for det du har gjort og jeg avslutter her jeg har sendt rapport til abuse så her sluter jeg BLI VOKSEN GUTT. :) hehe nei har virlkilig skrive problemer hatte hele livet det er kijpt Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar
:thumbup: det er ikke meg som skal miste linja og det er barnslig av drive å krangle med deg på forumet du får ta konsevnesr for det du har gjort og jeg avslutter her jeg har sendt rapport til abuse så her sluter jeg BLI VÅKSEN GUTT :)

Oversatt til norsk:

Det er ikke jeg som skal miste linja. Det er barnslig å krangle med deg på forumet, du får ta konsekvensen for det du har gjort.

 

Jeg avslutter nå, melding er sendt til abuse.

 

BLI VOKSEN GUTT :)

 

 

(Jeg vet at man ikke bemerke rettskrivning, men dette er hverken dysleksi eller skrivevansker, men slurv, dårlig tid og latskap).

Lenke til kommentar

Når skal det her forumet bli stanset og evt slette disse 2 ungene ?

 

Virker helt latterlig diskusjon. Snakk om 2 gutter som tror at internett er alt .

 

Bli voksne dere. Fortsetter dere slik , ender vi opp med at dere begge mister internett. Lest inne på Nettikette , på venstre side ?

 

Veit jeg bare kan lukke det her , men blir så inni hampen så irritert så jeg ikke klarer å lukke her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...