Pompel Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) regner med at du har erfaring med silicon og alt det der for å tette igjen evt lekasjer osv? Joda, har da lekt litt med silicon og andre ting før ja men, håper å bruke minst mulig av det, får heller bare være ekstra nøye i alle steg av prosessen, slik at sjangsene for katastrofer blir minimale i utgangspunktet Jobber med en bedre plantegning nå, som vil vise bedre hvordan jeg har tenkt oppbyggingen... regner med å ha noe ferdig til å legge ut her i løpet av kvelden. Blir ett temmelig komplisert byggverk, men, som sagt, så lenge en tar tiden til hjelp så er jeg temmelig sikker på at resultatet blir bra Og jo.. jeg kommer til å sette i gang å bygge så fort lønna triller inn på kontoen blir ikke så store utgiftene for selve kassa, pvc rør, en del plexi plater, ett par tre kobberrør, vannkjølings sett og da denne kula.. om jeg finner en som passer edit: Trøkkleif Endret 7. juni 2004 av Pompel Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 du bør også sjekke conrad.com for pumpe, fant ei med mykje kraft og kapasitet til ein billeg penge der ein gong, billeg inkl porto også ellers: kjempe bra prosjekt, stå på Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ok, da tror jeg at layouten er "spikra" hva synest dere? Alle mål skal være 99% riktige, så proporsjoner osv stemmer bra. Sort: airplex EVO 120 Gul: Eheim 1250 vannsirkulasjonspumpe Lyseblå: Fortron/Source, 300W, ATX12V Grønn: DvD/CD Rødt: Hovedkort helt fremme nede er det 2 hdd'er, og forran, evt under blir det en vifte for å kjøle hdd'ene Mål: H:65cm D: 43cm B: 30cm Radius på kula :10cm Alt blått blir plexi, røret regner jeg med blir pvc /Pompel Endret 7. juni 2004 av Pompel Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Dette har innebygged skjermkort, men også en agp slot, så det blir nok å putte inn ett annet kort ja... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dette har innebygged skjermkort, men også en agp slot, så det blir nok å putte inn ett annet kort ja... det var bare det at du ikke hadde tegnet inn skjermkortet på den ferdige 3D tegninga di... Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 det var bare det at du ikke hadde tegnet inn skjermkortet på den ferdige 3D tegninga di... hmm, godt poeng skal se om jeg får ett på plass. Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Layout m AGP kort: Fjerna også mye av den nederste plexi plata. AGP kortet ble mye høyere enn jeg hadde regnet med så takk for tipset arnosmith!! Blir ett utrolig trangt kabinett, men vil holde størrelsen så liten som mulig... edit: liten ekstra smakebit (XviD Mpeg-4) edit2: Har sett ett lite problem med designet, nemlig luftgjennomstrømming til Radiatoren, jeg må lage noen luftekanaler eller noe slikt, men vet ikke helt hvor... tips??? Endret 7. juni 2004 av Pompel Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I framtida kan du kanskje begynne å rendre layoutsa med hvit bakgrunn og en kraftig spotlight. Ontopic: Når ikke radiusen på kula skal være større enn det der kan du jo lett bruke en kule fra de plasmalampene. Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 I framtida kan du kanskje begynne å rendre layoutsa med hvit bakgrunn og en kraftig spotlight. Ontopic: Når ikke radiusen på kula skal være større enn det der kan du jo lett bruke en kule fra de plasmalampene. I fremtiden blir det forhåpentligvis Kamera jeg bruker, og ikke 3ds max men blir nok noen fler 3d bilder før lønna snubler inn på kontoen, har en del fler detaljer jeg vil få på plass før jeg starter med å kutte Og anng. valg av kule så vil tiden vise hva det blir til Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 burde hatt den kula på toppen som en vann-dispenser, (eller brus/øl) hadde vært drit kult, drikke på toppen av pcen Lenke til kommentar
notorled Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hmm interesant må jeg si. Men hvordan blir det på lan? bære med seg så mye vann? Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 @yoyo89: blir kanskje det om jeg setter igang med Rent-a-Cooler prosjektet @2Delroton: er ikke ofte jeg drar på lan lenger gitt Begynner å bli litt for gammel for det (32) og har en luftkjølt p4 3.2ghz som jeg kan dra med meg om jeg skal finne på noe slikt Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 @yoyo89: blir kanskje det om jeg setter igang med Rent-a-Cooler prosjektet Gjør d! Blir kult Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 @yoyo89: blir kanskje det om jeg setter igang med Rent-a-Cooler prosjektet Gjør d! Blir kult vi får se Først vil jeg se om jeg får starta på detta prosjektet Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 @yoyo89: blir kanskje det om jeg setter igang med Rent-a-Cooler prosjektet Gjør d! Blir kult vi får se Først vil jeg se om jeg får starta på detta prosjektet k lykke til, blir sikkert bra! husk å ha worklog så vi andre kan følge med på d Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis du skal ha ut vannet, kan du jo bare ha et plastbeger, så trykker du på en knapp, slik at begeret akuratt blir fyllt, Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Artig prosjekt! Lykke til! Dette er jo et ganske radikalt design, og DET er topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå