Andros78 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg installerte Linux Mandrake 9.2 på min bærbare maskin. Jeg laget en ny Linux-partisjon mellom c: og d: og installerte... Det ble noe tull så jeg avinstallerte, gjorde om til to partisjoner igjen, formaterte c: og inst. win XP pro på nytt. Nå kommer jeg til problemet: jeg får ikke startet maskina på nytt... Jeg kan skru den på, jeg kan skru den av, men ikke starte på nytt. Velger jeg å starte på nytt, så skrur den seg av, men blir stående med svart skjerm og ikke noe skjer. Står det i en boot CD begynner den å snurre, men fortsatt skjer det ingenting. Kan dette kan ha noe med hvor jeg la noe av oppstart informasjonen til linux på hdd? Jeg formaterte jo disken (dvs c:, ikke d: siden jeg har endel prog og musikk der..) Andros78 Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Høres mer ut som et windows - problem... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Høres mer ut som et windows - problem... som vanlig. Lenke til kommentar
Andros78 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå