Gå til innhold

half life 3, blir det for mye ?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Tror nok de kommer til å følge mønsteret sitt..

Half-life 3 vil få like mye jobb som 2'ern har hatt.. dvs.. kommer ikke ut før om 6(?) år?

For meg syns jeg det er helt greit med oppfølgere innen TV-spill. Half-Life 2 vil bli det beste som har hendt innen fps verdenen så langt =)

med tanke på framskrittet fra HL 1 til HL2 kan en bare drømme om hvordan HL 3 vil bli  :love:

Når det gjelder matrix filmene så er jeg helt uenig.. Både 2'ern og 3'ern er skitbrae filmer.. Folk skal hele tiden prakke ned på de! Tror det har med at alle hadde så høye forventninger til dem..

half life 3 blir på hl2 grafikkmotoren og kommer ut kort tid etter half life 2....

Kan du vise oss HVOR i den artikkelen du linket til, at det står at Half-Life 3 kommer ut "kort tid etter Half-Life 2"?

Ser ut som om du bare farer med tullpreik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

artikkelen jeg linket til forteller kun at hl3 baseres på source grafikkmotoren...

hvis du vil vite mer om half life 3 så er det bare til å søke på google, jeg skal på EM kveld nå...

og forresten, jeg pleier ikke fare med tullpreik :)

Lenke til kommentar
artikkelen jeg linket til forteller kun at hl3 baseres på source grafikkmotoren...

hvis du vil vite mer om half life 3 så er det bare til å søke på google, jeg skal på EM kveld nå...

og forresten, jeg pleier ikke fare med tullpreik :)

Så.. hva mente du egentlig med :

half life 3 blir på hl2 grafikkmotoren og kommer ut kort tid etter half life 2....
?

Og når noen ber om kilder, så svarer du dette:

du får nok overleve med at det er jeg som er kilden, for jeg orker ikke søke meg frem til artikkelen akkurat nå..

http://www.techspot.com/gallery/showphoto..../sort/1/cat/all

wow, det tok ca 30sek for meg å finne den infoen etter å ha søkt på google etter half life 3..

Prøver du å være morsom?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg ser ikke problemet, han spurte etter kilde til info om at half life 3 blir på samme grafikkmotor samt at det kommer kort tid etter half life 2.

jeg forklarte at jeg hadde dårlig tid og fant derfor kun frem en link til der half life 3 blir bekreftet samt hvor det står at det skal baseres på grafikkmotoren til hl2.

angående hvorfor det kommer til å komme kort tid etter half life 2.

først er det vel lurt å definere hva som menes med kort tid innen gaming, det vil nok ca være mellom 1-3år, noe som absolutt ikke er spesielt lang tid for et spill.

årsakene til at det vil komme kort tid etter er egentlig ganske simple.

de har allerede bekreftet spillet, valve gjør ikke dette helt uten grunn.

målet er å være så stille som mulig rundt spillet, helt til man har en ganske konkret utgivelses dato, da begynner man å snakke høyt slik at man får mest mulig oppmerksomhet rundt spillet, george broussard mener at det optimale vil være å starte hype-maskinen rundt 3-4 måneder før aktuell utgivelsesdato.

hadde det vært temmelig lang tid til half life 3 kommer, så hadde han ikke nevnt det med et eneste ord. er det en ting de ikke vil ha, så er det konstant mas fra det offesielle forumet samt medias søkelys etter del 3. (noe som george broussard sikkert kan bekrefte etter flere år med mas rundt dnf)

valve har alt de trenger, de har historien, de har personene som trengs, i tillegg så har de grafikkmotoren klar.

ikke glem at det er mange faktorer som spiller inn i denne saken, de vil selvsagt tjene mest mulig penger på half life 2 før de slipper en oppfølger, først lar de oss nyte half life 2 fullt ut (forhåpentligvis), så før man vet ordet av det, så er half life 3 ikke lange tiden unna.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
ørst er det vel lurt å definere hva som menes med kort tid innen gaming, det vil nok ca være mellom 1-3år, noe som absolutt ikke er spesielt lang tid for et spill.

Tror ærlig talt du har hengt deg opp i Duke Nukem Never og tiden det har tatt å utvikle det spillet.

Kort tid innen spill-verdenen er noe liknende 6-12 måneder og muligens 18 måneder, men da strekker en seg langt. Synes det bare er tull å komme med slike bastante påstander om at Half-Life 3 vil komme "kort tid etter" Half-Life 2.

Resten av det du skriver overnevnte innlegg er ting vi vet fra før.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror ærlig talt du har hengt deg opp i Duke Nukem Never og tiden det har tatt å utvikle det spillet.

Kort tid innen spill-verdenen er noe liknende 6-12 måneder og muligens 18 måneder, men da strekker en seg langt. Synes det bare er tull å komme med slike bastante påstander om at Half-Life 3 vil komme "kort tid etter" Half-Life 2.

Resten av det du skriver overnevnte innlegg er ting vi vet fra før.

Vi har alle vår definisjon på hva lag tid er, jeg synest ikke 3 år er lenge, med tanke på at hl2 ikke har kommet engang.

Hvis du tror det går an å utvikle et bra spill på 6-12 måneder, så har nok ikke du vert borti gode spill enda.

-Tommy

Lenke til kommentar

Siden Valver har bekreftet at Half Life 3 kommer så betyr det ikke at det blir for mye. De har fremdeles mye å fortelle om Half Life universet, selv etter Half Life orginalen hadde de utelatt veldig mye de ville ha med. Vil tro at slutten på Half Life 2 blir minst like merkelig som 1'ern...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...