Gå til innhold

Skal ha LCD skjerm og Skjermkort

Anbefalte innlegg

Har lest litt tester på begge deler. Men er enda usikker. Er det noen som har egne erfaringer å komme med på en bra 19" skjerm? Pris ca 8000-9000. Blir hovedsaklig brukt til surfing og spilling.

Skjermkort er jeg også usikker på. Er det verdt å vente litt eller legge 2000-2500 i et relativt bra skjermkort som er på markedet nå?

Skal ikke kjøpe riktig enda. Vente rpå feriepengene! :) Men hadde håpet på litt synspunkter. Som sagt så har jeg lest testene her og andre plasser på begge deler. Men er j*vlade usikker enda! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal holde bra lenge det der. Men husk at den skjermen kjører 1600 x 1200. Og når du da skal kline til med Hl2 og doom3 vet jeg faktisk ikke hvordan det går med alle innstillinger på maks. Selv venter jeg på x800xt... (men det svir skikkelig i lommeboka)

Lenke til kommentar
skal holde bra lenge det der. Men husk at den skjermen kjører 1600 x 1200. Og når du da skal kline til med Hl2 og doom3 vet jeg faktisk ikke hvordan det går med alle innstillinger på maks. Selv venter jeg på x800xt... (men det svir skikkelig i lommeboka)

Sant. Men det er begrenset med penger.... :( Er det andre 9800 pro kort som er bedre, men innenfor 2000-2500 kr klassen som verdt å satse på? hvor mye vil x800xt koste ca og når kommer det?

Endret av _dAwn_
Lenke til kommentar

Skjermkort: Powercolor9800 PRO

Skjerm: NEC 17" LCD MultiSync 1760NX Svart/Sølv

Kjøling av Skjermkort hvis du skal klokke: Arctic Cooling VGA Silencer Rev. 3

Tilsammen: 7055, frakt ca 300kr.

7055

+ 300

=7355

EDIT: Skjermen er 17", men har fått sinnsykt mye skryt i tester.. ;)

Du kan også eventuelt kjøpe X800PRO (Powercolor), da kommer på det på ca 9500 kr..

Lykke til anyway :thumbup:

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Kasp: vil ikke ha en skjerm som er mindre enn 19". :) Har sedd på det PC9800pro kortet. Hvis jeg skal kjøpe skjermkort nå. så blir det enten det eller det som komplett har på tilbud denna uken.

Nå er vel saken slik at en 17" LCD = ca 18.5" i CRT, røft omregnet til 19" i mange tilfeller, men du mente kanskje at du ikke vil ha mindre enn en 19" LCD, som da skal tilsvare rundt 21" ? Så en ting du kan gjøre er å kjøpe den NEC skjermen som har blitt anbefalt over her, og heller spare de pengene du skulle bruke på skjermen, til et X800XT PE/GeForce 6800 Ultra (Extreme). Er ihvertfall det jeg ville gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...