Koffe Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei, jeg skal ha meg en kreftig forsterker til å drive subbene mine. Jeg står mellom 2 valg. Kicker KX800.2 <- link for specs, 800W rms brokoblet 4 oHm --eller-- Rockford Fosgate 601 S <- 600W brokoblet ved 4 ohm Har noen erfaringer med en av disse, eller en anbefaling? Takker så mye for hjelp. Lenke til kommentar
corky Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er ganske ny self på det med bilstereo, men etter som jeg har hørt er Rockford Fosgate et kickass produkt. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvilke subber er det du skal dra? De to du har linket til er kraftige nok til å ta livet av de fleste billig-subber.. Jeg brukte en 501S på 2x12" RF HE2 subber i en bassrefleks kasse. Spilte masse db, men veldig stygg bass. Romlete og udefinert. Men dersom det er bare trykk du er ute etter så er sikkert RF bra nok.. Forsterkeren var ihvertfall mer enn kraftig nok. Nå er det av en eller annen grunn få som kjøper Kicker i Norge.. Tenkte lenge på det jeg også før jeg gikk for Cadence og Focal. Mest fordi jeg har brukt de merkene lenge og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Skal dra en gammel stroker så det trengs kraft i masser! Fosgate har jeg hørt mye bra om, men kicker`n har litt mer watt å rutte med (sett at det er skikkellige watt det er snakk om da) Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hverken RF eller Kicker har for vane å skryte på seg watt.. Forsterkerene deres blir ofte brukt i konkurranser, og da bør en ha minst mulig oppgitte watt.. Av disse to hadde jeg satset på Kicker.. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hva med en RF1001BD på Bilradiospes til kr.4490? 500W RMS 4ohm, 1000W RMS 2ohm Digital forsterker klasse D. Gjennomsnitt ytelse 1150W RMS 2ohm Førpris 9995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå