bandrex03 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vell, GPRS delen av telefonen har funket litt merkelig. Dvs, den var total ustabil i 3 dager, kunne ikke bruke det, fikk feil og telefonen hengte seg. Så fikk jeg det fixet igår, dvs. plutselig fungerte det. Hurra tenkte jeg, nå skal Opera testes. Som sagt så gjort, sjekket vg.no, bare for å få en ide om hvordan det ser ut og hvor raskt det går. Så, etter å ha lastet 250Kb, henger telefonen seg og restarter, etter dette nekter Opera å starte, så jeg sletter det. Etter dette restarter telefonen seg ytterlige 2 gang etter heng. Uansett, jeg wappet litt etter dette og lastet ned noen polys. Så la jeg meg til å sove. Når jeg så våkner, er telefonens batteri nesten tomt og gprs logoen står på(ikke uthevet). Sjekker da GPRS data loggen, vell den har lasta ned 27,5MB!! i løpet av natta...WTF???? Så...hva kan dette skyldes?? Jeg tør jo ikke holde på med GPRS når dette skjer, blir jo ruinert Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har du muligheten i SX1 til å se hvilke programmer som kjører? Gjør det og se om det er noe merklig der. Hvis ikke - restart telefonen og se om noe skjer Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 syns det er litt skummelt det der jeg óg ja =) nå tør jeg ikke installere opera Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har opera inst på min (demo). har ikke opplevd noe lignende. men den er koblet opp mot dataen og bedbånd linjen min! skulle man surfet via gprs så koster det vel ca 100 kr mb? eller? og det er ikke akkurat en drøm å surfe på SX1. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du har brukt en del penger nå Surfing med mobil på vanlig internett er for dyrt til å kunne utføres så bare gi opp. Har du talkmore er det en annen sak Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har en Process viewer, med den sjekket jeg faktisk hva som var aktivt når jeg la meg. Ingenting utenom det vanlige, så vet ikke hva som har gjort dette. Har nå sjekket med Netcom, og ser på ufakturert forbruk på GPRS er 7 enheter til en kostnad av 67kr. Så det ser ut til at hva enn som er nedlastet, så er det ikke registrert av Netcom. (WTF???) Uansett, skal innom forhandleren og kreve at de sjekker dette opp, kan ikke riskikere at GPRSn blir ustyrlig med de kostnadene man risikerer. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) GPRS telleren på SX1 er helt Wacko.. Skal jeg tro på den har jeg lastet ned 300MB, og opp 200MB... Jeg har fått regning på en brøkdel av dette.. Endret 7. juni 2004 av eplekjeks Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ser at min også er litt "kokko". så kanskje det skal være sånn? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 GPRS telleren til SX1 teller jo også MMS nedlastinger, blir jo litt av det også... Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jo.. men jeg har ikke akkurat sendt eller fått mye MMS.. Så det er ikke det som drar på for meg hvertfall.. Men jegg vet at telleren i Agile Messenger ikke er riktig.. Så den kan dra på litt hvis dere bruker den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå