Gå til innhold

SX1 GPRS terror

Anbefalte innlegg

Vell, GPRS delen av telefonen har funket litt merkelig. Dvs, den var total ustabil i 3 dager, kunne ikke bruke det, fikk feil og telefonen hengte seg. Så fikk jeg det fixet igår, dvs. plutselig fungerte det. Hurra tenkte jeg, nå skal Opera testes. Som sagt så gjort, sjekket vg.no, bare for å få en ide om hvordan det ser ut og hvor raskt det går. Så, etter å ha lastet 250Kb, henger telefonen seg og restarter, etter dette nekter Opera å starte, så jeg sletter det. Etter dette restarter telefonen seg ytterlige 2 gang etter heng. Uansett, jeg wappet litt etter dette og lastet ned noen polys. Så la jeg meg til å sove. Når jeg så våkner, er telefonens batteri nesten tomt og gprs logoen står på(ikke uthevet). Sjekker da GPRS data loggen, vell den har lasta ned 27,5MB!! i løpet av natta...WTF???? :scared:

Så...hva kan dette skyldes?? Jeg tør jo ikke holde på med GPRS når dette skjer, blir jo ruinert :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har opera inst på min (demo). har ikke opplevd noe lignende. men den er koblet opp mot dataen og bedbånd linjen min! :yes:

skulle man surfet via gprs så koster det vel ca 100 kr mb? eller? og det er ikke akkurat en drøm å surfe på SX1. :D

Lenke til kommentar

Har en Process viewer, med den sjekket jeg faktisk hva som var aktivt når jeg la meg. Ingenting utenom det vanlige, så vet ikke hva som har gjort dette. Har nå sjekket med Netcom, og ser på ufakturert forbruk på GPRS er 7 enheter til en kostnad av 67kr. Så det ser ut til at hva enn som er nedlastet, så er det ikke registrert av Netcom. (WTF???) Uansett, skal innom forhandleren og kreve at de sjekker dette opp, kan ikke riskikere at GPRSn blir ustyrlig med de kostnadene man risikerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...