Gå til innhold

Jeg trenger tilbakemeldig

Anbefalte innlegg

Jeg har begynnt så smått på en side, men jeg lurer på om jeg rett og slett bare skal kaste hele idën og begynne på nytt. men så har jeg liksom strevd litt med den siden og da. derfor vil jeg dere skal si det dere mener om den.

det jeg VET om siden er at kodingen ser nok ikke så bra ut, jeg er ingen proffesjonel "koder" eller hva det heter. jeg vet også at siden ser nok ikke ut i noe annet enn ie og 1024*768 oppløsning siden jeg ikke har testet den i noe annet.

jeg er ikke intresert i om den fungerer i noe annet heller.

menyen har nok også en del bugs.. jeg burde byttet til en annen bakgrunnsfarge enn hvit men vet ikke helt hvilken.

her er siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Veldig rar mouseover i menyen :dontgetit:

- Stygg og lite leselig font i menyen

- Bakgrunnsbildet i menyen repeterer seg horisontalt (1152x864)

- Header var lite pen :thumbdown:

Bakgrunnsbildet med de stripene (bak tittel og meny) var brukbar. De kan du kanskje ta utgangspunkt i når du fortsetter, men ellers var det ganske labert...

Lenke til kommentar

jeg prøver å gjøre litt som loomey sa,

det ser kanse litt dumt ut med de dråpene til høyre?

siden ligger fortsatt her

Rettelse: det SER faktisk dumt ut med de dråpene, jeg må få de vekk!

Endret av N*
Lenke til kommentar

I Opera begynner menyen på nytt helt til høyre, det er ikke særlig pent. Menyen er egentlig ikke så veldig pen den heller, prøv med mindre farger. Og at tekstboksen er helt hvit, det passer ikke. Jeg regner med at det ser annerledes ut i IE, men orker ikke å sjekke.

Hva er de dråpene i header godt for? De må vekk. Ellers så likte jeg headeren, syns den var kul.

Noen endringer, så tror jeg du har en bra side! :D

Lenke til kommentar

iiiiik !

annen bakgrunnsfarge ! nuh !

hvitfargen ble altfor voldsom ! ta noe mørkere ...

lyse grått eller.no

siden går igjen ...

du kan ikke bare bruke ett bilde på det der ....

du må dele opp og lage den 100% width eller.no

Lenke til kommentar
den går igjen her

den fungerer nok bare i ie og 1024x768 oppløsning er jeg redd

en side skal aldri bare virke i en nettleser og en oppløsning. For at menyen/bakgrunnsbildet ikke skal begynne på nytt bruk denne koden i css:

background: url(ditt-bakgrunnsbildet.jpg) no-repeat

i stedet for den du bruker for å få bakgrunnsbildet nå.

Lenke til kommentar
De fargene paste ike sammen i det hele tatt :scared:

Er i ikke helt med deg der! Jeg syns fargene passet meget bra jeg! Men - jeg hadde forandret logoen, en annen farge og sikkert også en annen font. Personlig syns jeg de boksene var ganske kule men de tar opp litt for mye plass hos meg, kan du kanskje prøve å gjøre de litt tynnere? Og når evt. hovedsiden kommer opp så husk - for all del - og ta med de fargene du bruker på de strekene også andre steder på siden!

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...