HåkonN Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har lett godt og lenge etter et nytt kamera. Tenkte lenge på Nikon D70, men pga størrelse og pris, blir ikke det aktuelt i første omgang. Etter å ha lest en rekke tester har jeg endt opp med Dimage A2 pga. bildestabilisator, bra bilder, mange funksjoner, suveren EVF og kompakt størrelse. Men etter å ha sjekket litt pris på følgende pakke..... Dimage A2 kamera Scandisk 1024mb CF card RC-1000L Remote controll 5m fant jeg ut at jeg det kom på ca. 9500 inkl. frakt og 24% MVA fra www.bhphotovideo.com, og 13600 på www.XD.no. Altså sparer jeg hele 4000,- Noen grunner til at jeg ikke bør velge www.bhphotovideo.com?? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjenner ikke så godt til akkurat det kameraet, men jeg vurderte forløperen til det, a1, for en tid tilbake.. men hva BH> angår, kan jeg bare si "GO!". Har bare bestilt noen småting fra de til nå, men butikken har vært helt utrolig. Kjappe til å svare på henvendelser, sender rimelig kjapt, kort sagt, helt utrolige på service. Dette har både jeg, og alle andre jeg har snakket med (som har hatt noe med BH å gjøre, selvfølgelig), erfart. Hva pris angår, så er de ikke akkurat de billigste.. men vær på vakt skulle du finne på å kjøpe fra en annen forhandler, det er forferdlig mye tull hva amerikanske fotobutikker på nett angår -- ikke la deg lure av de profesjonelle websidene, "customer testimonials", og ikke minst, de lave prisene. Spesielt ikke dersom de er lokalisert i NY, eller i områdene deromkring. Skulle du allikevel velge å utfordre skjebnen, hør litt rundt på de forskjellige newsgruppene (primært de engelskspråklige, selv om endel på no.fritid.foto også har handlet fra USA). Skal se om jeg ikke klarer å komme med noen eksempler på snuskete, amerikanske forhandlere Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har kjøpt mye fra de som feks canon eos 10d og fullt av med linser kan bare gi de terningskast 6 med en gang. de er raske,og billige. jeg sparte ca 40% totalt på allt jeg kjøpte og fikk da tilmed 3 års worldwide garanti Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Høres suverent ut... Tror jeg går for det firmaet.. billig uansett, og med bra tilbakemeldinger er det ikke noe å lure på... Ekstrautstyr er jo vanvittig billigt.... !!!!! Må vel ha en europeisk lader også da... Noen som vet om den medfølgende laderen har 230-110V bryter? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 sannsynligvis har de ikke det, med mindre de opererer med en "gråmarkedsutgave" av den modellen, men send de en mail å spør, så får du jo testet kundebehandlingen med det samme Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Godt råd, det skal jeg gjøre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå