Greez Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei. Når jeg tar på nordside kjøleren min (altså passiv kjølleribbe) er den så varm at jeg nesten brenner meg, så jeg målte denne med temp måler og den viste 50'c. Kortet er et Asusp4c800-e deluxe. Og har veldig bra kjøling i kabinettet, ingenting er overklokket for øyeblikket. Skal det være så varmt? Mvh Greez Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Min Nb kjøler blir også veldig varm. (passiv kjøling) Kan ikke holde mer enn 2-3 sekunder før jeg brenner meg... Har vudert å lage en ny og bedre kjøler.. Lenke til kommentar
Greez Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ok.Men det skader ikke at den blir så varm? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tja, det er vell ikke skadelig før den er oppe i 70+ Grader, men det kan forekomme ustabilitet pga høye temperaturer. Ta og modifiser litt så du kan sette en 80mm vifte rett foran kjøleribba så den blåser direkte på den, mål så temperaturen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du kan jo se på hjemmesidene til asus og se om du finner noen dokumentasjon for gjeldene hk og dets begrensninger når det gjelder temperatur, deter også en notis i brukermanualen som vis i hvilket temperatur leie maskinen kan brukes i, og overskrider du disse er du ikke på den sikkre side lengere. Men vill tro at det helt ok med den tempen, begyner det å bli ustabilitet så er nok årsaken for høy temp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå