iConX Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg kjøpte en SN45G fra Komplett som kom på fredag kveld. Glad og fornøyd skulle jeg skru sammen PC'en i løpet av helgen, men det var ikke spesielt moro å oppdage at det ikke var noe annet med enn kabinettet som inneholder et hovedkort. Da jeg skulle sjekke på Komplett.no sine sider for å se hva som fulgte med, hadde Komplett tatt vekk kabinettet fra sitt tilbud. Moro....... Mitt spørsmål er: - jeg skal vel forvente å få mer med enn bare kabinettet? - med en Shuttle, kan jeg forvente å få med en strømkabel også? Takker for råd og innspill. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Oppfordring: sjekk hva som følger med kabisset før du kjøper hvis tilbehør er viktig for deg... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Send en mail til komplett og hør om det skal være slik eller om det har skjedd en feil med din PC. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jeg fikk; 2*ide kabel og ploppy kabel strømkabel Det er det du trenger EDIT **** Jeg sier ploppy kabel mens resten av verden sier floppy kabel. Endret 5. juni 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fikk; 2*ide kabel og ploppy kabelstrømkabel Det er det du trenger tihi... hva er ploppy kabelen til? morsom leif det der jah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå