loggon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Her er historikken: mail til NGT. Leveransedato: 08.06.04 jeg har mottat utstyrer og lurte på om det er mulig å få aktivert i dag 5.06.2004? da DSL lampe på router ikke lyser kommer jeg ikke in til aktivering. Ikke noe svar enda (5 t). Noen som vet hvordan NGT behandler saken og hva jeg kan fovente meg? må jeg vente til Leveransedato: 08.06.04 ? det er jo meningsløst!. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som vet hvordan NGT behandler saken og hva jeg kan fovente meg? må jeg vente til Leveransedato: 08.06.04 ? det er jo meningsløst!. De må klaregjøre sentralen, så du må nok vente til leveransedatoen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg hjalp en kollega av meg med å legg opp en linje fra ngt, fikk heller ikke aktivert. Måtte vente til den datoen som ngt hadde satt... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er bedre å få hardwaren før leveringsdatoen enn at leveringstadatoen må utsettast fordi du ikkje har fått modemet. Slik det skjedde med min leveranse. mvh JanEirik Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som vet hvordan NGT behandler saken og hva jeg kan fovente meg? må jeg vente til Leveransedato: 08.06.04 ? det er jo meningsløst!. Hva skulle være meningsløst med dette? Man sender ut utstyret i god tid for og ha litt margin og gå på i forbindelse med frakt og utlevering. Dette er vanlig praksiss hos alle leverandørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå