Maynard James Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hei, skal kjøpe et P4 hovedkort, så lurer jeg på hvilket som klokker best, tenkte litt på dette jeg, finnes det noen som er bedre , som er billigere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) IC7-MAX3 er knall til overklokking. I følge Overklokking.no er dette også knall: http://www.overklokking.no/mobo/abit/bh7/index.html - Kjøpte ett slik for ca 1 år siden, var ikke noe problem å klokke med det. Har blandt annet fått poeng for: + Ekstremt stabilt + Overlegen ytelse + Framtidssikkert + Lav pris Endret 5. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hei, skal kjøpe et P4 hovedkort, så lurer jeg på hvilket som klokker best, tenkte litt på dette jeg, finnes det noen som er bedre , som er billigere? Ja, som han fyren over meg bla. sier så er Abit BH7- kortet helt sinnsykt til å overklokke....... Ifall du ønsker ett billig ett, så har jeg annonse i bruktmarkedet på nettopp et Abit BH7...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå