Totenkopf Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjøpte en pose i dag. Det var (for å si det mildt) en skuffende opplevelse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja, har spist en pose, jeg også. Var ikke akkurat full av imponade. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 syns damene er gode å smatte på eg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Rasistisk utsagn! HalTan er den største rasisten jeg vet om hvertfall. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, har spist en pose, jeg også. Var ikke akkurat full av imponade. Haahhaha! Vet ikke hvorfor, men den var genial Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 De var god, Lakris-smaken var ikke og, ellers var de gode. Jeg synes seigmenn er best fortsatt. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Laban (seigmenn kan dra ditt pepperen gror) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå