pabelo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Søt Lakeris, Cola, Iste sitron og Champagne er det som ligger i den nye posen. Jeg må si at det var ikke noe særlig godt og jeg skulle ønske jeg ikke hadde brukt 30 kr på noe slikt, men hva syntes dere ? *lure, lure* Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 En ting til.... det virker som de har spart på sukkeret =@ Får ikke førelsen av at de har (står bakpå) "Rullet seg i sukker" .. men men Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tok ikke helt av nei. Damene er bedre. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 syntes de var gode jeg. Btw. noen som husker lakris seigmenn? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hm, nye seigmenn? Får vel se om jeg finner det på en bensinstasjon i morgen elns. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hah. Først var det bare mannlige Seigmenn, så skrek OTTAR, så fikk vi kvinnelige seigmenn - Seigdamer (med politisk korrekte former). Er det anti-rasistisk utvalg som har skreket nå? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har vel egentlig aldri hatt sansen for seigmenn/seigdamer. Men jeg må jo teste den nye seigetingen Blir artig å smake på den i vertfall Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Syens de var helt genialt gode ! Digg med nye seigmenn Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Colaseigmenn? Dette må sjekkes ut! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Seigneger OG asiat. Rasistisk utsagn! Vel uansett... søt lakris? ser jævlig vondt ut Endret 6. juni 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kjøp en banan. Dere må ikke se gjennom fingrene når noen prøver å tyne et konsept så hinsides. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg driter i om de prøver å tyne et konsept. De gjør det jo selvfølgelig for å tjene penger. Hvis det smaker godt kan det like gjerne være djevelen selv som står bak, bryr meg egentlig ikke Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Colaseigemenn? Samme som Tom&Jerry-bringebær. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Synes alle sammen smakte ganske "rotete", men den beste smaken i den nye posen er klart Ice-Tea, men jeg liker bedre de gamle seigemennene (damene smaker rart) best. 1. Seigemann (gammel) 2. Seigemann (ny) 3. Seigedamer Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det finnes seigsosialister (de røde), men ikke seigborgerlige (blåe). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det finnes seigsosialister (de røde), men ikke seigborgerlige (blåe). Du vet, det er restriksjoner på de blå her i landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå