Tfosheim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Shuttle omdesigner XPC Shuttle er klare med en helt ny mini-PC for Intels nye plattform, og har har designet den etter BTX-modellen for å takle varmen. SB81P er full av nyvinnger for mini-pcer, og vi har bildene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har ikke samme størrelse som dagens shuttler, litt høyere. Men flott var den. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jammen meg så hadde de gjort plass til grafikk-kort med større kjølere også, var nice Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tommelen opp for den der Men jeg skjønte ikke helt hvor luftinntaket i fronten henter fra (de 3 lyseblå pilene). Kabinettet ser jo helt tett ut på bildet. Er det fra undersiden ? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) denn var en kraft kar ja når skal de få vekk de stygge ps/2 portene da og heller bytte deut me usb trodde det var på tide å gjøre det nå ja, jeg liker de hvertfall ikke da noen som vet om de kommer til å forsvinne en gang forresten Endret 5. juni 2004 av Spyder Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hva har prisen på hovedkvarteret i Taiwan med saken å gjøre ? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er dette kun for Prescott? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Merk også at paralellporten har forsvunnet fullstendig fra bakpanelet. Her skal det vel være parallell? *Pirke pirke* Håper Shuttle/noen andre kommer med en lignende løsning for AMD64 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er dette kun for Prescott? Ja, Prescott og alle andre CPUer som kommer i LGA775 format. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jammen blei det ikke retta på også Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) litt for sein på avtrekker'n der.... Edit: 1800 innlegg Endret 5. juni 2004 av rlz Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Pen liten sak det der.Håper det kommer noe slikt for AMD også Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 HVa har skjedd med s-video og dvI?? siden det er skjermkort på hovedkortet lissom? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 HVa har skjedd med s-video og dvI?? siden det er skjermkort på hovedkortet lissom? Det er vel ikke plass Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 uansett går vel de fleste for et PCI-X skjermkort Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Syns godt de kunne ha laget en modell som støttet slim-drives (optiske enheter til bærbare). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det jeg likte best ved Shuttle er at de er små, men nå ser det ut til at de blir litt større enn det jeg liker. Se på forholdet mellom CD-ROM tray og resten av boksen, så ser den ganske stor ut. Men at de har fått CMOS-reset knapp på utsiden er jo genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå