Gå til innhold

Far Cry bilder med GF6800U og noen andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakker grafikk både på x800 og 6800. Men likevel.. er det bare meg som syns at det ikke er så bra som jeg hadde trodd? Selvsagt blir det sikkert bedre med nyere drivere, men foreløpig ser jeg få grunner til å løpe å kjøpe noen av disse kortene..

:Edit Etter å ha sett noen innendørs screenshots fra beyond3d er jeg ganske imponert. Føler det er lettere å se hvor mye bedre grafikken har blitt på disse.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
As you can see the results are considerably different for the 6800 when the R300 device ID is forced. In addition to the 6800Ultra then using the same pixel shaders as the Radeon card the display issues which are well documented on the internet are fixed by using the Radeon path.

In summary, forcing the R300 path if you have a 6800 Ultra is advisable as it gives you decent performance however better IQ than the standard path.

One other point of note is that the Radeon 9800XT is very close in performance to the 6800Ultra at the same IQ levels. Only 7fps in average framerates separate the cards which is a phenomenal result for the Radeon.

It may be interesting to hear what Nvidia have to say about why they don’t run a fully working path by default? After all, surely they should be providing their customers with the best experience possible…shouldn’t they?

Det sier vel det meste.....

Men har silmarilion tatt bildene med 1600/1200 med full aa og af?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...