Maynard James Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) hei, jeg ser at det er flere typer TwinMOS ram, og det er en ting jeg stusser litt på, hva er Winbond på TwinMOS rammen? er det bedre med winbond, det er jo dyrere. Shade EDIT av moderator - Endret emnetittelen til noe mer beskrivende. Endret 6. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 det skal være bedre. Det er chipsene som er produsert av winbond eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 oki, nå ble jeg litt klokere, hva er det som er bedre på de da? klokker de bedre? har de bedre timings? Shade Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 De var mye bedre før om jeg har fått det riktig med meg, nå er det ikke veldig stor forskjell. Vil heller anbefale et annet merke om du skal klokke. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror du kunne funnet et bedre topic... TwinMOS m/Winbond var det som var noe for Socket A/nForce2 for noen måneder siden. Det klokket visstnok bedre og var samtidig ganske billig, og, det fungerte bra! Er nok mange som har slike brikker Jeg kjenner 2, og anbefalte dem begge å kjøpe TwinMOS m/Winbond når dem skulle kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå