Goodall Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 fikk mail fra nextgentel i dag: Nå er NextPhone her! Som NextGenTel kunde kan du være blant de aller første som tar i bruk telefoni via bredbåndet. Billigere og større frihet Du får telefoni som du er vant til, men til betydelig lavere pris. Du får fri bruk til alle med NextPhone i NextGenTels nett. Og i tillegg gir NextPhone en enklere og bedre kostnadskontroll. Ring og surf Du som allerede har skikkelig kraftig bredbånd fra oss har rikelig kapasitet til å surfe, se film og benytte NextPhone samtidig. Bruk telefonene du allerede har Når du blir kunde får du låne en adapter, og behøver derfor ikke å investere i nye telefoner. Bestill nå Vi inviterer nå til å være pilotkunde allerede fra 1. september. tolker jeg rikrtig her at man ringer bare gratis til andre med telefon fra nextgentel? Telio har jo gratis til allle uansett, er Telio et bedere valg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) NGT NextPhone Ser absolutt ut som Telio erre billigst ja. Edit: 3k poster! Endret 5. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 litt dårlig forabeid av meg her fortsett i denne tråden her Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du kan med god grunn føle deg priviligert nå Goodall, for jeg har ikke fått mail fra NGT om dette! Frekt! Uansett, 128,- i mnd er vel ikke spesielt billig. Hva koster vanlig fasttelefon i måneden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå