Gå til innhold

Mistet mobil i bakken, dårlig signal.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte for 1 år og 2mnd siden en Siemens S55. Denne har inntill nylig virket bra, men når jeg i forgårs mistet den i bakken så ble signalet veldig dårlig.

 

Dette har fortsatt, og nå skjer det ofte at det står "Søker nett" på mobilen fordi den ikke klarer å ta inn et nettverk.

 

Hvordan burde jeg opptre når jeg kommer til butikken, og hva er mine rettigheter?

 

Mvh

Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok ingen rettigheter, siden det er du som selv mistet telefonen. Så med unntak av at du har forsikring så går det kanskje. ellers så har du ingen rettigheter. det er DU som mistet telefonen, og sånt går ikke på garanti eller noe som helst. men kan kanskje gå på reklamasjon om du sier at dekningen bare ble dårlig, ikke si at du mistet den i bakken. men kan jo hende at verkstedet finner det ut uansett. og da må du betale for rep.

 

like greit å kjøpe en ny telefon.

Lenke til kommentar

Ved støt skade bortfaller garanti og reklamasjonsrett då dette er ein brukar forårsaka feil. (vannskade gjer det same)

 

Men det er nok ikkje heilt umolig å fått fiksa det.

 

Men det kva vera lurast å ringe direkte til verkstaden for å høre.

Zodiac.no er den rette å ringe 22 79 68 00

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

mistet min s55 i bakken. da sluttet + og - tastene å funke! :hrm: skal sende den inn for å få fikset meg noen tall på tastaturet som mangler. så satser på at de ser på det da. :wee:

 

men at dekningen forsvinner etter at den har dotte i bakken er jo ikke akkurat garanti. men det skader jo ikke å ringe/maile dem og høre hva som kan gjøres med det. kan jo være at de er snill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...