LotuZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er slik at hver gang jeg starter opp dataen og den kommer inn i windows så er det så mange ting som starter opp. (veldig irriterende). Så er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få fekk de der "startup" greiene. Er ikke flink med data, så håper at dere fårsto hva jeg mente Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Gå til start menyen i nedre venstre hjørne. Start->Kjør Skriv inn "msconfig" Då får du opp eit vindauge og så finner du "Startup" Der er ei liste over dei programma som starter når Windows starter. Der kan du legge til og fjerne programmer. Nokre program har sikkert ein mulighet til å velge bort "Run at startup" i innstillingene for programmet. Dette gjelder for Windows9x, ME, 2000 og XP. Sei ifrå dersom du har noko anna. Endret 5. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det du skal gjøre er å bruke emnefeltet slik at du BESKRIVER hva topicet handler om. Dette er heller ikke et hardware-problem. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg