Digger Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei Har fått denne siden som startside "http://searchweb2.com" den får jeg ikke vekk... jeg har prøvd og editere vekk alt med dette navn i regfila og jeg har også kjørt "Ad-aware 6" uten at det hjelper.. er det noen som har noen forslag som kan få dette vekk uten og formatere og installere på ny........ Pc'en kjører Win XP Pro.... Taknemlig for alle forslag.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjør Adaware - Det er en Cookie som gjør så¨du får den startsiden. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjør Adaware - Det er en Cookie som gjør så¨du får den startsiden. Les hva han skriver. Han sier jo at han har kjørt Adaware. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har samme problemet... det som hjalp meg var betaversjonen av Windows XP SP-2. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kan tenkes programmet starter med windows... Prv og kjør msconfig for å skjekke (Start->Kjør>MsConfig) Lenke til kommentar
Digger Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Er det noen andre forslag som kan hjelpe...sp2 har jeg ikke prøvd enda men det er jo kun til eng ver av xp... jeg har eng ver av xp men det er også en kammerat av meg som sliter med det samme men han har nor ver av xp. og der er det ikke noe sp2 sluppet enda... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kan CW-Shredder virke? Lenke til kommentar
Digger Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jippee dette funka ""CW-Shredder"" kjempe greier... Takker så mye..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå