Herr Brun Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Halloen! Jeg har problemer med å velge hvordan min nye pc skal se ut for å si det slik. Jeg kan enten kjøpe et Lian Li pc65busb + diverse stash å ha i, eller jeg kan kjøpe aopen h600b +sidevindu, men med vannkjøling. Har ikke råd til både Lian Li og vannkjøling. Har veldig lyst på vannkjøling, men er ikke helt sikker. Hvis noen har et brukt Lian Li-kabinett eller vannkjøling, send meg en PM. Tusen takk for hjelp! mvh. Herr Brun Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Her må du åpenbart ta en avgjørelse. Billig kabinet + vannkjøling vs stilig kabinett - kabinett. Fordeler med vannkjøling=stillhet Fordeler med fancy alu kabinett=god lufting på lian li, stille vifter, pent å se på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, jeg må vel egentlig ta en avgjøerlse. Lian-Li+strømforsyning og litt småting blir jaggumeg nesten dyrere enn aopen+brukt vannkjøling. Huff, jeg lurer virkelig... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ville valgt AOpen+vannkjøling eg. Vifter høyrer du konstant, men eit bra utseende ser du ikkje alltid da dei fleste pleier å fokusere på skjermen og ikkje kabinettet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg ville valgt lian li med stash... Jeg har selv hatt vannkjøling, og tempen var lav og fin den, men det var noe sinnsykt med styr for å skifte ut vann, Lage hull til radiator... lian liene er veldig stilige, og de viser at du har smak for design;) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Lian Li så absolutt, spart litt penger og så kjøpt vannkjøling! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Lian-Li er et helt suverent kabinett! Luftkjøling er absolutt IKKE oppskrytt. Det er lettvint, og effektivt. Lian-Li har skjønt det, og har derfor konstruert et kabinett som kjøler ned harddiskene, og sirkulerer luften inni kabinettet på en fin måte. Jeg kjører selv noisekiller på alle viftene, unntatt prosessor og strømforsyning. Dette er stille nok for meg. Det funker überbra! men så er jo Lian-Li ganske lekkert også! I rest my case! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tja hvorfor ikke kjøpe et brukt billig kab og en sikkelig vannkjøling , så kan du jo flytte denne over til et bedre kabinett senere . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Et brukt kabinett pluss psu koster fort like mye som aopen h600b, så da er det jo like greit å kjøpe aopenet... Det er vanskelig å velge... Er det noen som har noe å selge? Brukt kabinett, psu, vannkjøling etc. Tusen takk! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har et brukt avantec medium server tower... med ferdig 12cm hull til vifte og radiator. Det ser slik ut. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ta en sjekk på bruktmarkedet Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 der sa du noe, legge ut på bruktmarked.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå