TheGuard Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Plutselig forsvant TV-out på kortet. Alt jeg har gjort er å installere en ny HD. Og en ekstren SCSI cd-brenner da, men det går på noe annet. HVAR SKJER?? Lenke til kommentar
theplaya Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Drivere suger når det kommer til Ati, men hva finner du på device manageren din da? noen gule ? elelr? Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Legg inn driverne på nytt. Her er driverne jeg bruker, de funke meget godt. http://www.rage3d.com/ Du finner dem på høyresiden!! Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Det skal jo ikke ha noe å si med driverene, for ATI's sin TV-out er jo konstant. Du kan jo til og med se oppstarten, DOS på TV'n, så det er neppe driverene. Men ja, ATI har ELENDIGE driver. Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Kom ut nye driver nå nyrlig, (Beta driver men de fungerer godt) og jo driverne kan ha noe å si. Iallfall om du har masse tull og tøys på maskina. Prøv nå istednfor ikke å prøve!!! Lenke til kommentar
nyk Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Kanskje operativ systemet har noe å si. Hvilket operativ system har du? Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Jeg kjører XP. Nei, jeg har ingen gule utropstegn. Det som er snodig, er at det funket fint som fa..., men så pluteselig forsvant det. På instillingene mine stå der at TV ikke er tilkoblet. Ja, jeg har sjekket kable, scart, composite osv. Jar også sjekket om det er noen konfliket i IRQ, DMA osv, men alt er i orden. Skjønner ikke bæret. Savner Matrox-kortet mitt. Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-14 00:26, dahlfr skrev:Kom ut nye driver nå nyrlig, (Beta driver men de fungerer godt) og jo driverne kan ha noe å si. Iallfall om du har masse tull og tøys på maskina. Prøv nå istednfor ikke å prøve!!! Jeg kan også konstantere at disse beta driverne fungerer utmerket!=) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 at det ikkje virker kan skyldes ein feil på kortet eg hadde og problemer med at tv-ut plutseleg ikkje virka på geforce kortet mitt sendte det i retur of fikk eit heilt nytt som virka heilt fint btw dykke som klager på ATI sine drivere beviser at dere kommenterer ting dykke ikkje har peiling på, ati har nemleg jævlig gode drivere men så lengre dei fleste spilla er bare nvidia optimalisert så blir det bugs her og der Dungeon Siege med kanonrå grafikk funker heilt smertefritt med ati radeon......takket vere bra samarbeid mellom ati og gas powered games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå