Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT med IPtelefoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telio er billigere. Har hatt Telio siden januar. Grei lyd.

Portering fra telenor har gått tregt.

Telio er et lite og nytt selskap, så det er rot med fakturering (outsourcet til Lindorff) og kundeservice er så som så.

Så dersom du har krav om god kundeservice så bør du vente til Telio har fått ryddet opp.

Telio passer akkurat pr i dag best for de som bare "tester" ut bredbåndstelefoni synes jeg, ikke det at telefonen ikke virker, men dersom du får trøbbel tar ting veldig tid.

Det er også ganske lang leveringstid fra du har betalt etableringsfaktura, til adapter ankommer. ca 4 uker.

-bytes

Lenke til kommentar
Det er også ganske lang leveringstid fra du har betalt etableringsfaktura, til adapter ankommer. ca 4 uker.

jeg fikk adapteret mitt FØR jeg betalte. De sendte meg adapter og mail med faktura samme dag, men jeg kunne ikke ringe før de hadde mottatt betaling...

Lenke til kommentar

jeg fikk adapteret mitt FØR jeg betalte. De sendte meg adapter og mail med faktura samme dag, men jeg kunne ikke ringe før de hadde mottatt betaling...

Stemmer at det var slik før, men nå har Telio endret praksis.

Du må betale FØR du får adapteret.

Jeg fikk også adapter og faktura samtidig i sin tid.

Lenke til kommentar

De sa til meg at de hadde adapterene på lager til de som hadde fått regning og at det ble sendt ut så fort betalingen var registrert. Man kan selvsagt ikke regne med samme oppfølging og respons som hos TN og jeg tror ingen av disse løsningene er noe hvis tilnærmet 100% oppetid på telefonen er svært viktig.

Lenke til kommentar

Var ikke spesielt billig det nei...

Vi har hatt Telio i snart en uke, og det fungerer veldig greit. Har ikke fått portert over nummeret enda pga Telenor...

Men jeg merker ingen forskjell i lyden på samtaler, bortsett fra at summetonen høres skikkelig stygg ut... :p

At det er gratis til hustelefoner er jo, greit, men når jeg tenker meg om så er det faktisk skjelden det blir ringt til hustelefon. Ringer nesten bare til mobil. Uansett så er jo Telio mye billigere på alle punkter. Til mobil koster jo NGT 34 øre pr minutt mer + startavgift på 58 øre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...