pmarius Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 - Kan man koble LCD-skjerm til tv-utgang på Nvidia GeForce MX 100/200? - Har et GeForce2 MX 100/200 skjermkort med tv-ut. Nå har det seg sånn at jeg for et par dager siden investerte i en ny 19" Medion-skjerm (dere vet - den som Komplett for tiden selger for 999,-). Dette gjorde min gamle 15" Samsung Syncmaster 151b LCD overflødig. Dette er jo en veldig bra skjerm, men på grunn av at den er så liten ble den nærmest ubrukelig til alt annet en teksbehandling. Det jeg egentlig lurer på er om det finnes noen måte å koble LCD-skjermen til tv-utgangen på skjermkortet - slik at jeg kunne utvide windows-desktopen til den. GeForce-kortet støtter jo kloning, utvidelse av desktop, mm. Pluggen på LCD-skjermen passer jo ikke til tv-utgangen, så jeg måtte ha et slags adapter. Ok, dette ble langt - men jeg håper dere forsto problemstillingen, og kanskje har et forslag til løsning? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Signalene some forlater TV utgangen på kortet ditt, kan nok ikke leses av en LCD skjerm, eller en annen data skjerm. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Signalene some forlater TV utgangen på kortet ditt, kan nok ikke leses av en LCD skjerm, eller en annen data skjerm. Det var nå en litt drøy påstand da. Du kan koble en monitor til s-vhs utgangen på skjermkortet ja, MEN: * Skjermen som kobles til må ha en s-vhs inngang (tror ikke det finnes noen converter fra s-vhs til d-sub) * Jeg mener å huske at gf2 MX kun støtter kloning på TV ut. Det eneste fornuftige du kan bruke den til da er å kjøre video i fullskjerm, mens mediaavspilleren er minimert på hovedskjermen. * Oppløsningen du får blir vel så sucky at det ikke er mulig å lese tekst på skjermen Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ok, ser ut som om jeg må droppe det prosjektet ja.... Takk for svarene folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå