x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette må være første gang jeg ser en butikk ordne opp i et forum, gleder meg til å se komplett gjøre det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Var i Tønsberg idag... Der så jeg Datakjeden-butikken, og tenkte at det kanskje var en bra butikk. Men etter dette tror jeg nok jeg styrer unna dem... vil ikke si den er dårlig!! jeg kjøpte pcen min der, kom hjem og skulle innstalere xp, men da nektet den å starta, bare stod på bootable eller no, ringte ned dit dagen etterpå, de sa jeg bare kunne komme ned med pcen min og to timer senere var den fiksa. det kaller jeg service!! Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg kom inn nå og så at datakjeden hadde vert innom. Som sagt så har jeg aldrig vert etter å laga tull eller noe for guttene der inne som jobber på gulvet for de var kjempekoslig. Men som Datakjeden sier så skal de sette opp en lcd skjerm og det gjør de nå og det er bare positivt for oss kunder i fremtiden og det skal de ha for For folk idag kjøper seg lcd skjermer og da vil også feilene på DVI utgangene også stige for det er mange som ikke har fått testet den utgangen før de får seg en lcd skjerm. Jeg får stikke innom de endag neste gang jeg er i oslo så får jeg nok ordnet opp i dette. Takker datakjeden for at de ordner opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå