Herr Brun Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, topic sier det meste. Skal ha meg ny pc snart, og har det meste klart. nforce 250gb-brikkesett, og jeg har hørt at skal komme til å sluke det meste. Så er spørsmålet, skal jeg velge twinMOS eller corsair? Eller har dere andre gode merker? Hvis jeg ikke skal gå for twinMOS, går jeg for "the best of the best". Viktige kriterier er pris og ytelse, men aller viktigst er stabilitet. Og vil jeg merke stor forskjell på de nye corsair xl og "vanlige" twinMOS-brikker? Tusen takk for hjelp! mvh. Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Bring Up My Post Please, hjelp! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bump sånn er ikke lov, men jeg vil vel si Corsair som de fleste her sier. Men det spørs igjen på hvilke corsairbrikker. Er det snakk om Value så vil jeg tro Twinmos duger like mye, men om du er i prisklassen til XMS-brikkene så er de absolutt å anbefale. XMS3200XL f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå