vidarkri Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Skjermen får vertikale avbrutte striper i rosa eller orange. Det skjer under boot, ved 16bits farger i XP, og i Ghost Recon. I Morrowind så kommer det trekantede textures som strekker seg over hele skjermen. Har nå reinnstallert XP, prøvd 3 forskjellige driverversjoner, tunet og endret alt av innstillinger på kortet, men feilen er den samme. Har noen vært borti noe lignende? Evt. var det noe problem å få byttet det hos leverandør? Kjøpte kortet fra Komplett denne uken, og har bedt om retur/bytte. Det er en smule uflaks iogmed at dette er det andre kortet jeg har kjøpt fra Komplett, og det første kortet, som var et GF4 hadde Pink Screen of Death. Jeg var inne og lastet ned en FAQ fra Sapphire, og der står det at vertikale striper betyr at det er en hardwarefeil, og at kortet må byttes. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ta av døra i kabinettet og se om viften kjører, virker som om kortet blir for varmt. Prøv også andre drivere som kommer direkte fra ati. Kjør med kabinettdøra åpen og alle vifter på maks, har du overklokket så sett det tilbake til normal. Hjelper ikke dette send det inn Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Har prøvd alt det(har ikke klokket), men det er like ille. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bestilte meg et Sapphire 9800PRO Lite-Retail 128MB i går.. Håper det ikke er defekt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 test kortet i en annen maskin om mulig, hvis ikke er det retur. Komplett dekker returen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bestilte meg et Sapphire 9800PRO Lite-Retail 128MB i går.. Håper det ikke er defekt. Jepp, det var det jeg kjøpte og. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du får nok et nytt et tilbake hvis du sender det inn! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bestilte meg et Sapphire 9800PRO Lite-Retail 128MB i går.. Håper det ikke er defekt. Jepp, det var det jeg kjøpte og. betyr jo ikke at dere skal få defekt kort. Nå har han vært uheldig og da er det sikkert ikke flere slike kort i sendingen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bestilte meg et Sapphire 9800PRO Lite-Retail 128MB i går.. Håper det ikke er defekt. Jepp, det var det jeg kjøpte og. betyr jo ikke at dere skal få defekt kort. Nå har han vært uheldig og da er det sikkert ikke flere slike kort i sendingen Alle korta er sikkert defekt så vi blir slitende med bytting av kort til vi går av med pensjon. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bestilte meg et Sapphire 9800PRO Lite-Retail 128MB i går.. Håper det ikke er defekt. Jepp, det var det jeg kjøpte og. betyr jo ikke at dere skal få defekt kort. Nå har han vært uheldig og da er det sikkert ikke flere slike kort i sendingen Alle korta er sikkert defekt så vi blir slitende med bytting av kort til vi går av med pensjon. La oss ikke hoppe off-topic nå. Send inn kortet du, slik at du får et nytt et, som fungerer! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Neida, men seriøst, er det noen som vet om det mye feil på ATI kort? Har lest endel nå siste døgnet på forskjellige sider om ATI kort med artifacts og sånt i spill. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 er jo fordi folk overklokker dem at de blir slik. Kan jo hende han har fått ett kort som har blitt overklokket til helvete som var sendt i retur Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 er jo fordi folk overklokker dem at de blir slik. Kan jo hende han har fått ett kort som har blitt overklokket til helvete som var sendt i retur Neida, kortet var nytt med ubrutt Sapphire segl på esken. Hmm... kanskje man skulle gått for et Nvidia isteden. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg skal poste erfaringene mine i denne tråden når jeg får kortet mitt! Håper det ordner seg! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Fått nytt kort fra Komplett uten striper, og sitter nå og koser meg med det. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har fått kortet mitt jeg også. Storfornøyd! Funker glimrende! Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jepp, det var det jeg kjøpte og. betyr jo ikke at dere skal få defekt kort. Nå har han vært uheldig og da er det sikkert ikke flere slike kort i sendingen Alle korta er sikkert defekt så vi blir slitende med bytting av kort til vi går av med pensjon. Tenk deg så rike posten hadde blitt og så høy BNP Norge hadde fått til slutt, da! Endret 22. juni 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå