Gå til innhold

Røykmaskin inni pcn?

Anbefalte innlegg

Tenker de kanskje har halogen apperat på tg?, vi har fått dispans til å bruke et slikt system på servromet vårt.

Hvis du mener Halongassystem, så tror jeg nok ikke TG har dette, da det er ekstremt lite snedig å bruke i nærheten av mennesker. Det bruker nemlig opp oksygenet i rommet og kveler brannen på den måten.

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker de kanskje har halogen apperat på tg?, vi har fått dispans til å bruke et slikt system på servromet vårt.

Hvis du mener Halongassystem, så tror jeg nok ikke TG har dette, da det er ekstremt lite snedig å bruke i nærheten av mennesker. Det bruker nemlig opp oksygenet i rommet og kveler brannen på den måten.

-KJ

Ikke et halogensystem nei, det hadde som du presiserer blitt litt villt med tanke på oksygenet. Tenkte bare på et vanlig brannslokkningsapperat med halogen på. Vi bruker slike, men det er ikke lett å få tak i slike så jeg har ikke prøvd slike.

Lenke til kommentar

fikk lyst til og bygge et kabinett med et eget rom for røykmarskinen..

Går jo og lage dubbelt lag med plexi, å ha hulrom mellom.. da kan du ha røyken der.. så slipper du at den kommer borti HW'n...

Hadde jo vært konge på lan da.. sitter og gamer Need 4 speed underground og PC'n spytter ut røyk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...