KaLiS_ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har sittet og tenkt en stund på om det er skadelig og ha en røykmaskin inni pcn .. Skader røyken delene?? Noen som kanskje vet om det eller? .. Ville vært rått med røykmaskin inni pcn iallfall ... hehe Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 en røykmaskin fordamper vel bare en væske så det er jo ikke så genialt å ha i en pc siden det er fuktighet. Dessuten skal de ikke kjøre 24/7 blir uansett litt dyrt siden du må ha spesialvæske Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Fordamping er riktig men det blir litt "avfall" slik at det blir et lite støvbelegg i pc, og det er ikke serlig gunstig!. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Fordamping er riktig men det blir litt "avfall" slik at det blir et lite støvbelegg i pc, og det er ikke serlig gunstig!. det er også ett poeng. Kort sagt en dårlig ide Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hehe , Da dropper jeg den der.... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du vill ikke angre på det. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror det ikke hadde vært noe vits uansett. røyken blir blåst ut av viftene med en gang da Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ja men tenk å fet det hadde hvert da.. du setter på røykmaskinen og så spyr det røyk ut overalt av kabinettet som en vulkan det pluss noen sterke leds hadde sett RÅTT ut Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Røde lazer leds eller lignende, kanskje noen vifter med røde og gule leds, hadde sett ut som om det var villt varmt sa ja. Et must for prescott eiere Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kan jo lage en dobbelt plexivegg med røyk inni Men røken er jo litt varm og det samme er vel selve røykmaskinen (Ihvertfall de modellene jeg kjenner til og har prøvd) Hvis veggen er endel varmere enn inni kassen kan det dannes kondens på veggen, kanskje en liten drenerings kanal eller noe til å samle det opp i en svamp langs bunnen av den dobble plexiveggen. Nå er jeg usikker på hvor mye varme en plexiplate tåler men det går ann å prøve. Ikke gi opp på sånne ideer som dete, trenger noen nye måter å modde på så det er folk som deg som får det til å gå videre. Det er ikke noe sensasjonelt med vindu, LEDs og fangrils av dame som så mange har, men det spicer selvfølgelig opp kassen litt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) lunch var før meg med den ideen :/ Endret 5. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Sorry, two bright minds thinks alike *Klappe på skuldren* Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Få det inn i et lukket rom, tenk hvordan rommet hadde sett ut hvis du har ei vifte eller to i kabinettet Endret 6. juni 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 eller du kan ha hull i kabinettet som det kommer røyk ut av Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 En liten røykmaskin UNDER maskina hadde derimot gjort seg. Med kanonrødt neonlys og røyk, som showoff effekt Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Og en knapp som fyrte den opp i 10-20 sec, sånn mens du hadde en overkill runde i et spill(på lan) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skal ikke være for vanskelig å mekke. Problemet er plassen, røykmaskiner er STORE. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er jo bare en boks med varme element, tank og en liten pumpe, kan sikkert moddes Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 lunch var før meg med den ideen :/ Meg og gitt.. Hva med et skikkelig bredt servertower med plass for flere hk (?) der man erstatter den fremste hk platen med plexi? Finnes noe slik, hadde d jo vært kult! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 se for deg at du sitter på tg og har total overkill i unreal(cs,sofII whatever) og du bestemmer deg for å la røykmaskinen gå i 15sekunder. Plutselig ser du 30 crew folk storme mot deg og dynke pcen din med brannaparat-skum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå