Mima Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ok , bare lurte. Bedre å spørre enn å dra på langdraget XD Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sant nok, men er ikke sikker på om garantien ryker i samme slengen... men skal ikke se noen grunn til at det skal skje. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Om du bryter forseglinga på blokken,bortfaller garantien , det står skrevet på den . Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hrm... forseglning.. hva slag blokk er det du har? Jeg oppdaga noe meget morsomt her om dagen da jeg åpnet mitt kabinett.. OI OI OI .. bruuuuune slanger... fett som fjell og cpu blokken hadde irret.. enda fetere.. vel.. jeg tenkte F*** jeg må ha nye slanger (kjører 10mm Waterchill antarctica pro kit, med 2x120mm raddis) og de slangene er nesten umulige å få taki.. vel.. jeg brukte destilert vann (sterilt) kjøpt på apoteket, fyrte opp i alt algemiddelet i 1L (som det stod i bruksanvisningen) og starta systemet.. etter masse søl og hårføner og herk så kom det da opp. Jeg har ikke merket noe til kjøle problemer selv med alt det herket i cpu blokken og gpu blokken. Prosessoren og vannet har vært like effektivt, så jeg tenker jeg gir totalt beng i å rense og anskaffe nye slanger.. men om dere mener at det er som å banne i kjerka må jeg kanskje tenke meg om en gang .. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Si i fra om du får tak på noen slanger, da jeg forgjeves har prøvd netconnection.no. Lenke til kommentar
soink Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bruker forresten en flytende sak som heter "Rensemiddel for kaffetraktere" for å løse opp grums i systemet. Heller en pose oppi og lar det godgjøre seg et par dager før jeg tømmer systemet og heller på nytt vann. Om det er grums i slangene er det antageligvis minst like mye rart i radiatoren, og da hjelper det lite å bytte slanger. Hvor fikk du tak i dette middelet, det er 15cm lange rust stråler som følger slangene mine ut av radiatoren.. Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bruker forresten en flytende sak som heter "Rensemiddel for kaffetraktere" for å løse opp grums i systemet. Heller en pose oppi og lar det godgjøre seg et par dager før jeg tømmer systemet og heller på nytt vann. Om det er grums i slangene er det antageligvis minst like mye rart i radiatoren, og da hjelper det lite å bytte slanger. Hvor fikk du tak i dette middelet, det er 15cm lange rust stråler som følger slangene mine ut av radiatoren.. Dette får du tak i på Rema, Rimi, Prix eller annen matvarebutikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå