potetskrell Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ser ut som om hun må på dass Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Er det sånn hun egentlig ser ut, eller det photoshoppa?..er det flere bilder? Opplys meg! Det er jo bare å søke på bobbi billard, så finner du vel flere bilder. Jeg kan i allfall opplyse at hun ikke ser ut som et takras på noen av de jeg har sett - i tilfelle dere trodde det var tilfellet. At babes blir offer for PS er jo ikke akkurat et nytt fenomen. Endret 5. juni 2004 av Arctic Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg synes kroppen hennes så litt...deformert ut, jeg. Liksom, noen kroppsdeler er for små i forhold til resten osv. Skikkelig asymmetrisk. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 herregud, det bildet der er jo INGENTING! Man ser PSinga veldig i trynet, men selve huden hennes var ikke så ekstrem i forhold til mye annet som f.eks vandrer i babethreaden. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Måtte jo dra frem et eksempel. Dette bildet gikk over alle støvleskaft synes nå jeg. Aldri sett slik overdreven smugde bruk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Og hva i all verden er det forno? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Aldri sett slik overdreven smugde bruk. smudge er ikke noe bra uansett... bruk i det hele tatt er overdreven bruk (IMO) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå