Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mykje bra! :yes:

 

Bestilte Sennheiser px60 headset på tirsdag, henta det torsdag "på mitt lokale postkontor". Nice.

 

Ble drittsur fordi de trakk beløpet to ganger fra kontoen min, og sendte en råsinna mail (fraser som "hva faen", ropetegn osv). De svarte rimelig kjapt og hyggelig :blush:

 

Først var de usikre på hva som hadde skjedd, men ga meg alle opplysninger om hvorfor de var usikre, når de kunne finne det ut osv :thumbup:

 

Asono.no anbefales herved på det sterkeste fra meg. På det aller sterkeste. Det betyr at jeg på ingen måte kan se for meg at din bestilling fra dem blir sullet bort, behandlet sakte eller at du som kunde generelt blir behandlet dårlig.

 

Jeg sitter igjen med et svært godt intrykk.

 

Hvis dette ble mye skryt så er det sikkert fordi de fortjener det, og fordi headsettet var sykt bra på lyd! :D (men dessverre dårlig på passform, dog det holder)

 

Asono.no: :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en mpio hd100 mp3-spiller fra xenses.no (eller noe slikt, som senere ble asono.no) i august i fjor for ca. 3000 kroner. Var veldig fornøyd med den, men første gang jeg mistet den i bakken, ca. 2 uker etter at jeg fikk den, ble displayet knust. Den traff en stein og jeg hadde nok maks uflaks.

 

Siden feilen helt og holdent var min så regnet jeg med at jeg ikke hadde noen rettigheter. Jeg sendte mail til de og hørte om det var mulig å reparere o.l, men de hadde ikke deler på lager og de måtte i tilfelle sende til fabrikk og det kunne bli dyrt osv. Så enden på den visa var egentlig at jeg satt der med en mp3-spiller uten display.

 

Sjekket litt rundt på andre steder som kanskje kunne klare å reparere slikt men det ville visst koste mye mer enn det var verdt. Så i mars i år sendte jeg en mail igjen og hørte om det fortsatt ikke var mulig å få den reparert, fordi jeg ikke var fornøyd med svaret jeg fikk et halvt år i forveien. Jeg fikk mail tilbake og jeg fikk oppgitt et telefonnummer så skulle jeg prate med en som kanskje hadde en løsning på saken.

 

De ba meg sende tilbake den knuste mp3-spilleren, men siden den var en eldre og langt større modell enn det som var på markedet nå var det ikke mulig å få tilsendt en ny en. Derimot skulle jeg få en flunkende ny Asono mp3-spiller med samme specs, bortsett fra at den var mye mindre mot at jeg betalte mellomlegget på 400 kroner (den kostet da ca. 3400).

 

Kan vel ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd med Asono. :thumbup:

Endret av isiac
Lenke til kommentar

Har hørt godord om Asono jeg også. Men enkelte klager på litt sen levering. Men det er jo til å leve med.

 

Bare et tips; Advance har de fleste Asono produktene i webshoppen sin til en litt rimeligere penge.

Endret av Biggus
Lenke til kommentar
Har hørt godord om Asono jeg også. Men enkelte klager på litt sen levering. Men det er jo til å leve med.

 

Bare et tips; Advance har de fleste Asono produktene i webshoppen sin til en litt eimligere penge.

Hvis du vil ha rask levering og bor i Oslo kan de bestilles på webshopen, og så hentes rett i butikken. Det gjorde jeg, veldig kjekt!

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...