tøvletoten Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker Win ME og når jeg har vert inaktiv i noen minutter kobler internett seg av, jeg har online adsl fra telenor. Jeg tror det er en funksjon som kobler fra når jeg har vært inaktiv i x antall minutter, men jeg kan ikke finne denne funksjonen. kan noen hjelpe meg?? MVH Nasse Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Er det ingen som vet dette da?? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du må bare gå inn i egenskaper og ta bort inaktiv haken(inaktiv tid før avkobling eller noe slikt) eller sette ett veldig stort tall dersom det ikke er mulig... det kommer lan på om du bruker telenor sin oppkobler eller den innebygde windows saken. Bruker du telenor sin tror jeg du kan sette den = 0 og den vil forbli oppkoblet, funker ikke det kan du som nevnt sette inn ett veldig høyt tall(så mange 9 tall du får inn). Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Gå inn på instillinger på tilkoblingen, og let etter "idle time before hanging up" (eng.) "idle tid før legge på" er det sikkert på norsk, og sett den til det du vil... Litt lengesiden jeg har gjort det her nå , men mener det er noe i den duren der. Endret 5. juni 2004 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå