Grev_Rasmus Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Hadde tenkt å lage en worklogg om hvordan ha det perfekte hage lan, men det blei vist ikkje noke av men har no satt opp 2 party telt me 2 preseninga over, lage en kose krok me sofa å gass grill har ikkje tilgang til kamera enda, men det kommer etter kvart stemninga er på topp å vi har grilla hamburgere kommer sikkert noken stemnings raporter utover kvelden Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Homer: mmm, burger-party. Grev_rasmus: No, its a "hage-lan" Homer: Woohoo! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 har nettopp spilt noen runder med wolf sitter her med en røyk i høgre handa å ei kald bokse cola i den andre å et berg med gnæg foran meg å slapper av stemninga er nå litt avslappa men fortsatt veldig bra Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 noen som har sovna, ellers er det litt laber å trøtt stemning, men det kommer til å ta seg opp etter kvart Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) å et berg med gnæg foran meg Eh? Endret 5. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 gnæg=gotteri Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 gnæg=gotteri det er den morsomste jeg har hørt i hele dag Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 HAHA "skal bare en tur i Gnægebutikken Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) HAHA "skal bare en tur i Gnægebutikken Sikkert bra med hage-lan ja Sitter selv på Lan, Børsa Lan Endret 5. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 "Unskyld, men har du ei krone til litt "gnæg"?" Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 HAHAHA! Først Lautsprecher med "homer" også dette med "gnæg". Ikke drep meg. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jeg og 6 andre hadde hageparty for noen uker siden. Det var sinnsykt tøfft. Vi hadde 2 store party telt bygget sammen til et. Av den dyre typen med hele vegger og vinduer. Inni hadde vi en stor grill, pizza ovn og 2 store Gass terrasse varmere som holdt oss gode og varme hele kvelden. De forhindret også kondens som kunne ha ødlagt både pc og skjerm. Og ikke minst, et stor kjøleskap til øl og brus. Vi hadde full tilgang til internett også. Vi tok en lang tp kabel fra ruteren inne i huset og inn i switchen i teltet. Helt toppers Om dagen åpnet vi veggene og det var nermest som å sitte ute. Slike LAN kan anbefales på det sterkeste Lykke til Endret 5. juni 2004 av eirberen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 HAHAHA! Først Lautsprecher med "homer" også dette med "gnæg". Ikke drep meg. Og det var et av de dårligeste jeg har funnet på. "Prepare to be ellimenated" Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 har dessverre ikkje hatt tilgang på webcam men vi er nå begynt på den siste dagen, som faktisk er ganske trist. vi har hatt veldi mye vind å endel regn i natt å i dag, partytelte er godt bardunert fast å med 2 preseninger over. vi har gass grill å en vifteovn her inne så det er lunt å godt er no tom får røyk å har sovet 30-60 min på 3 dager å stemninga er veldi varierende fra trøtt som den er no, å hysterisk overtrøtthet. skal ta bilder neste gang det blir Hagelan, kansje lage en liten worklogg med hvordan vi har gjort det med sikkerhets tiltak osv... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Homer: mmm, burger-party.Grev_rasmus: No, its a "hage-lan" Homer: Woohoo! Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Homer: mmm, burger-party.Grev_rasmus: No, its a "hage-lan" Homer: Woohoo! hehe, tenget til sommern at kansje fikse noe lignede lan hos meg (hvis det er fint vær) Lenke til kommentar
PoW Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Er ikke det veldig stor fare for kondens da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå