Stingher Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Allsop som gjelder Winamp plug-in Endret 13. juni 2004 av Stingher Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Meget stilrent og pent! Fortsett sånn! Jeg har/hadde tenkt å gå til innkjøp av et PC6099B, men nå blir det vel et PC70 på meg og Endret 13. juni 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Meget pent det der! Likte de støyplatene eller hva det er! Fikk det til å se litt mer stilig ut! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Meget stilrent og pent! Fortsett sånn! Jeg har/hadde tenkt å gå til innkjøp av et PC6099B, men nå blir det vel et PC70 på meg og Har et PC6099B til salgs med masse utstyr, hvis du er interessert. Det er svært påkostet. Her finner du annonsen *SOLGT* Endret 19. juni 2004 av Stingher Lenke til kommentar
Shader Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nice! Har du en link til det LCD displayet du har? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) her er link! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53010 sinnskykt fet mod da, håper det fortsetter slik! lykke til! Edit:glemte link! Endret 14. juni 2004 av MADsen Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ok, da er gamlekabinettet solgt, så da blir det å sette igang med vannkjøling. Kjøper litt forskjellige deler brukt her og der. Foreløping: AC vannblokk, CPU, "cuplex" AC vannblokk, GPU/chipset, "twinplex" AC radiator, "airplex EVO 240" AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240" AC Sølv vanntank m/ brakett 2x120mm 26db papst vifter I tillegg skal jeg ha: AC Aquastream 12v pumpe Blå led til tanken Festeører til CPU da hovedkortet mangler hull rundt socketen Si fra hvis det er noe jeg mangler her, bortsett fra slanger. Er første gang jeg setter opp vannkjøling så har ikke så veldig greie på alt av deler jeg trenger osv Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg må bare si at det LCD disp... var NICE Lenke til kommentar
Shader Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg må bare si at det LCD disp... var NICE Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Du skulle bygget lcd displayet selv. Det koster ikke halvparten en gang. litt mindre men. Ble najs da. Den Cpu vifta sto i stil med kabinette syntes jeg Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Koster halvparten, men blir som regel halvparten så fint og Dessuten tenker jeg på en gjennomgående stil av AC / Lian Li på hele kabinettet. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 nais!!, kjempe mod, stilrent Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Pent, men blir det plexi på siden da? må jo nesten bli det.... selv om du mister noe av den støydempings effekten.. er jo ikke my vits i det med strømper og greier om du ikke har plexi inni.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) er jo ikke my vits i det med strømper og greier om du ikke har plexi inni.. Høyst uenig! Alltid kjekt å ha det ryddig inne i PCen, mye mer oversiktlig osv. Sleevingen, de runde kablene og ryddingen hjelper og med å bedre luftstrømmingen gjennom PCen vettu. EDIT: Bahh! Du fikk solgt kabinettet ja... Endret 19. juni 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Siden jeg er en ekstrem stor fan av stilrene ting, spesielt av ALU, må jeg bare si at dette må være det fineste kabinettet jeg noen gang har sett.... Bare ikke ødelegg det med for mye dill-dall nå... Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Skal ha plexi men først blir det vannkjøling tenker jeg, har bestillt en del deler allerede som dere ser. Blir "standard" montering på toppen med grill og tank, men skal ha samme høytalergitter som jeg har i hdd, bak grillen slik at man ikke ser viftene så godt. Så tenker jeg at jeg invisterer i et vindu etterhvert. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 blir fett detta, kommer du til å kjøpe katoder og sette inn? spørs litt om det passer i et så stilrent kabinett, men det kan jo bli fett Lenke til kommentar
Shader Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 blir fett detta, kommer du til å kjøpe katoder og sette inn? spørs litt om det passer i et så stilrent kabinett, men det kan jo bli fett Har han ikke allerede satt inn katoder a? Eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 blir fett detta, kommer du til å kjøpe katoder og sette inn? spørs litt om det passer i et så stilrent kabinett, men det kan jo bli fett Har han ikke allerede satt inn katoder a? Eller husker jeg helt feil nå? Du har nok hukommelse som en elefant! (Elefanter har meget god hukommelse) Katoder Btw, velkommen til forumet, alexern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå