Flames Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ble veldig pent, det skal du ha. Mange artige småting gjør seg veldig bra.. f.eks resetknappen og hdd-grillen din. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Veldig pent hvor får jeg tak i en så stor lommebok? håper det ikke er 18 års grense på den er bare 16 Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Er 20 selv, bor hjemme, og har begynt sommerjobb for en stund siden så da blir det litt til overs Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) AC LCD Display er bestillt Endret 8. juni 2004 av Stingher Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Prosjektet fortsetter på Bit-tech.net Fortsett gjerne å komme med innspill her. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Vet ikke om jeg gidder å loggføre på begge stedene samtidig. Er så stress å skrive dobbelt Får heller oppdatere her litt i ny og ne. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 skal du skifte farge på "racing switchen"? Rødfargen bryter litt med resten... ellers bra Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Tenkte muligens på å montere den bak, men allerhelst skulle jeg hatt en i gjennomsiktig blå plast. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Ok, ny oppdatering Tar det på engelsk så slipper jeg å oversette alt Legger ut på bit-tech samtidig så da slår jeg to fluer i den berømte smekken. Receved my aqua lcd today, here's some pics. Also cleaned up a bit, as many cables as possible behind the mb tray. And I turned the cooler, much greater looks And I covered the rest of the MB tray with noisecontrol. Here's the com cable sticking out in the back behind the door Time for some stealthing Fasten dubblesided tape on the floppydrive and attach under the 3.5 drive bay. Overview To get a cleaner look I also decided to hide the rheobus behind the slot instead of in it, but I'll see if I will put it back later maybe, just have to try Endret 11. juni 2004 av Stingher Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Det ble dritrått *ønske seg Lian Li PC70* Edit: btw, hvor har du gjort av rheobusen nå? Endret 11. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Det ble dritrått *ønske seg Lian Li PC70* Edit: btw, hvor har du gjort av rheobusen nå? Den ligger under displayet, bak brønndekselet. Syns det blei reinere uten, men får se hva jeg gjør etterhvert. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Meget bra bare synd at den lcd ramma ikke er i samme fave som resten, du har ikke vurdert å skjere ut en ny av de to dekslene som stod der den nå står . Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Har en hel plate med samme børsta stil som stod i vinduet på det forrige kabinettet som EM beskyttelse, som jeg tenkte å bruke, men vet ikke helt åssen jeg skal få kuttet den helt nøyaktig, vil ikke ha noe som er skeivt eller hakkete. Noen forslag, bortsett fra dremel? Bruker karosserisag på trykkluft selv og den er det lett å feilkappe med, lett at den spretter bortover. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Herlighet så tøft! Og så saftig stilrent! Koster likeså da.. Kjekt med slike logs også! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Meget pent. Ryddige og stilrene modder er det som får meg til å bli imponert. Det har du klart. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Allsopp musmatte. kjøpt på elkjøp? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hah... bare digga den CPU-vifta di (har nemmelig en slik en selv, men er litt misfornøyd med støyet fra den) ellers så ser dette ut som om det kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå