AHzip Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 her er masse jeg og en gjeng har lager TRYKK HER!! Det er totalt 3 filmer der av veldig forskjellig kvalitet og tid som er brukt på de Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Skriver mens jeg ser Snowboarfilmen. 1. Altfor cheesy start. Kan se hvilken font og hvilke maler dere har brukt i Studio 8/9 med en gang. 2. Litt langtekkelig med kamera-fyren i starten. Å se en kar gni seg i ansiktet er ikke morsomt i mer enn noen få sekunder. 3. Veldig mye intern humor, masse småklipp jeg ikke fikk med meg hva var. 4. Å fy! For noen ekle skrifter. Jeg ble nesten litt kvalm. Skift de ut! 5. Igjen, altfor mye intern humor. Skjønner ingenting på masse klipp. (Kan ha noe med at dialekten deres er uforståelig for meg) Vel, litt har dere å jobbe med, men aldeles brukbart, for jeg regner med at dette er noe av det første dere har laget. Dere er godt på vei, det er dere! Lykke til videre! Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 ok, snowboardfilmen er bare noe dritt og det vet vi:P det er trampolinefilmene vi tenker mest på, redigeringsmessig Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jaha. Hvilke(t) program har dere brukt her? Uansett, "kul" film, men synes ærlig talt at de stillklippene imellom klippene var noe forvirrende. Ellers var filmen stilig, ser vi bortifra slutten. Kan ikke la være å kommentere skriften. BLÆH! Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 vi brukte nok pinnacle, litt for å få det til å passe med musikken vist du sjønner takk for ris og ros Lenke til kommentar
danielR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ok, snowboardfilmen er bare noe dritt og det vet vi:P Så ikke legg ut snowboardfilmen da! det er trampolinefilmene vi tenker mest på, redigeringsmessig Er "NY TRAMPOLINEFILM!" en slags trailer til "Team Snyppel - Trampoline Movie2", eller hvordan er det? Det virker ihvertfall som det er brukt de samme klippene der, bare at den er en del kortere. Det hadde vært bedre om man bare forholdt seg til én film om gangen. Jeg tror til og med det blir en ny regel fra og med nå av. Dessuten: bare lag en link direkte til videofila. I dette tilfellet var det ikke så utrolig farlig, men meningen er at man ikke må inn på noen annen side før man får tak i filmen. Dette er ikke "hjemmesidekritikken" heller. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 vel, det er en side hvor vi legger ut forskjellige ting vi har redigert, skulle bare se om noen her hadde noe konstruktivt å si om redigering, lengde på klikk osv. men kritikken kom mest på intern humor osv:P Lenke til kommentar
danielR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 men kritikken kom mest på intern humor osv:P Skjønner. Men hvis du vil ha tilbakemeldinger på redigering osv, så bør det du redigerer være interessant, og, som det blir nevnt her, er ikke intern humor så veldig interessant.. Et par kommentarer til den lengste trampoline-filmen: Stillbildene er nevnt. Det funka den aller første gangen, men ble bare slitsomt etter det. Overgangene ble veldig slitsomme, spesielt med de bildene som er tatt i motlys. Hele greia ble bare helt feil. Dersom du absolutt må ha dem med burde du kanskje heller ta alle på en gang etter hverandre som en slags sekvens. Ble også litt lei av alle klippene som stanset opp og gikk baklengs. På det lange klippet som starter etter 33 sekunder, burde du nok klippet litt. Det blir litt dødtid f.eks. når førstemann har hoppet, kameraet hopper tilbake og nestemann venter på å hoppe. Dødtid er noe man for all del bør unngå i sånne videoer. Dessuten er det litt vel rotete. Det er ikke noe i veien med vinkelen eller kameraføringen når de folka hopper over kameraet, det var faktisk stilig, men altså - klipp etter hver gang noen er ferdig med å hoppe, og gå rett over til nestemann er på vei. Klipp gjerne "hardere" enn du tror er nødvendig; Det gjør ikke noe om vi ikke får med oss at noen tar løpefart bort til trampolinen.. Foruten dødtid, er det som regel greit å holde seg unna alt for lange sekvenser. I sånne "extreme" filmer skal man holde tempoet oppe hele tiden. Det betyr masse klipping og forskjellige kameravinkler. I f.eks. skateboardfilmer er det også sjeldent at to eller flere klipp etterhverandre er tatt fra samme sted. Dette er selvsagt vanskelig for dere når man ikke bare kan flytte disse trampolinene rundt omkring sånn uten videre, men nettopp derfor er det kanskje ekstra viktig å skifte på vinklene. Man må skape variasjon! Blant annet etter ca 56 sekunder fryser du en av gutta i lufta. Hvis du absolutt må gjøre dette, så gjør det ihvertfall mye kortere. Etter ca 1:21 må vi vente på at det kommer noen løpende inn i bildet og hopper. Ta heller og 'hopp' rett til at han er i lufta over trampolinen. Konklusjon: Stilig film, men tenk litt på tempo og variasjon. Klipp oftere og skift mellom kameravinklene. Og selvsagt: stå på og ikke gi dere Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) syns kanskje du burde ha litt mere "gladmusik" i den snowboard filmen, blir liksom litt mer morro å se den da, eller ha synkronisert videoen litt mere iforhold til musikken. edit: så nettop trampoline filmen og der var det slik som jeg syns det burde ha vært på snowboard filmen også Endret 13. juni 2004 av Jibber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå