Mr.SS Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tidligste jeg har sett er den 12 på dette skjermkortet fra msi. Ser faktisk litt bra ut og, så på Hjemmesiden dems, fet bundle. Vet noen om det er bedre kjølere på disse og evt. Asus sine? La dette bli posten der vi poster når x800pro blir tidligst tilgjengelig for oss som ikke var så heldige(som de som kjøpte powercolor kortet sitt på komplett) ... GL HF (Good Luck And Have Fun) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har ikke sett det tilgjengelig noen plasser tidligere jeg heller. Har selv bestillt PoworColor x800 pro fra PCutstyr som kommer inn 3 dager senere enn MSI kortet. Ihvertfall foreløpig, satser på at dem greier å holde den datoen Greier dem ikke å holde den datoen går jeg for MSI sitt, hvis ikke det har blitt utsolgt på de dagene... Endret 4. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 fikk mitt Pro kort i forrigårs :-) Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Webshop'ene har mottat første sending, men de ble utsolgt første dag... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Forresten er det ikke 950 mhz på vanlig x800pro? Ser på MSI sitt at det er bare 900 ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De fleste webshop'ene skal få inn nye forsyninger i løpet av en ukes tid. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Webshop'ene har mottat første sending, men de ble utsolgt første dag... Nå er det vel snakk om andre sending (for PowerColor og Sapphire ihvertfall). Angående bundelen til MSI så er det bare XIII og PoP som er interessant for min del, jeg trenger ikke 14 demoer av spill Finnes vel også bedre versjoner av de programmene som følger med, for eksempel PowerDVD over MSI 5.1 ChannelDVD Player. Bundle, det er ASUS det Deus Ex 2 og webcam Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 yeah lurer på om det blir asus da siden de ikke har klokket kortet ned 50mhz på rammen så vidt jeg vet Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bundle, det er ASUS det Deus Ex 2 og webcam Ja spesielt siden Deus Ex 2 er ett årdentlig møkkaspill og Webcammet ikke er verdt pappen det pakkes inn i Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hmm Pandoras tomorow + Sand of time + X111 , Knall bundle spør du meg, nå er det sikkert ikke mange som gjør nettopp det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bundle, det er ASUS det Deus Ex 2 og webcam Ja spesielt siden Deus Ex 2 er ett årdentlig møkkaspill og Webcammet ikke er verdt pappen det pakkes inn i Nåjah.. Webcammet er det tydeligvis ingen her som har testet, og Deus Ex 2 er et ganske bra spill. Kommer ann på smaken. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Etter hva jeg kan skjønne så er splinter cell kun tilgjengelig som bundle i Japan. Men store menn har tatt feil før. Det var nå det som stod på MSI sin side Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Forresten er det ikke 950 mhz på vanlig x800pro? Ser på MSI sitt at det er bare 900 ... X800Pro kjører 450Mhz på minne (900Mhz effektivt). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Men jeg leste på The inquiror (ELNS) at de hadde tatt ned minnet 50 mhz. Skal se om jeg finner link.. MSI has a Radeon X800PRO ready with 900MHz memory, quite a bit slower then others' clock speed since the reference speed is 950MHz but that's what MSI has done and ATI seems to be willing to go along with it. fra www.theinquirer.net, men er det riktig egentlig at x800pro operer på 950mhz effektivt? Endret 5. juni 2004 av Mr.SS Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det kan jo være mulig det, men som The Inq. har vist gang på gang så skal man ta det de sier med en klype salt. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Men jeg leste på The inquiror (ELNS) at de hadde tatt ned minnet 50 mhz.Skal se om jeg finner link.. MSI has a Radeon X800PRO ready with 900MHz memory, quite a bit slower then others' clock speed since the reference speed is 950MHz but that's what MSI has done and ATI seems to be willing to go along with it. fra www.theinquirer.net, men er det riktig egentlig at x800pro operer på 950mhz effektivt? Nei det stemmer ikke. http://www.beyond3d.com/reviews/ati/r420_x800/index.php?p=3 http://www.hwhell.com/articles/powercolor_...mb_gddr3/2.html http://www.cluboverclocker.com/reviews/vid.../xtasy_x800pro/ http://www.hardware-mag.de/hardware.php?id=251&page=3 Endret 5. juni 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå