Foxtrot Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har Mandrake 10. Jeg hadde kde tidligere i kveld, men etter en omstart av pc'en fikke jeg opp Gnome istedet for. Hva er årsaken? Hvordan kan jeg få tilbake kde? Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Litt vanskelig å vite hva som har skjedd siden du sier veldig lite, men jeg tipper at innloggingsprogrammet ditt har gnome som default nå istedet for kde. Når du kommer til innloggingsvinduet (feks KDM), så er det en meny på høyre side som du skal trykke på. Der kan du velge vindusbehandler, og ....velg kde Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det hadde vært en stor fordel om du hadde skrevet hvilket login-manager du bruker, om det er KDM elle GDM. Det kan hende at du har testet ut GNOME, og på en eller annen måte forvillet deg inn på kontrollpanelet, hvor man kan konfigurere GDM (...til at GNOME er default vindushåndterer). Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fant løsningen ved å gå til konfiguarsjonsverktøy > Oppstart > Oppstartlaster. Der forandret jeg oppstart til kde. Nå er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå